دانلود و خرید کتاب ببین و بگو سارا مطلوب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ببین و بگو

کتاب ببین و بگو نوشتهٔ سارا مطلوب است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب ببین و بگو

کتاب ببین و بگو که با تصویرسازی‌های «» منتشر شده، با هدف یادآوری اهمیت انجام تمرین‌های «پیداکردن تفاوت‌ها» برای تقویت عملکرد حافظهٔ کاریِ دیداری نوشته شده است. این کتاب، اثری است که در آن کودک با پیداکردن تفاوت میان دو تصویر، هوش دیداری و مهارت حل مسئلهٔ خود را تقویت می‌کند. این تمرین که نوعی ورزش برای پرورش مغز به حساب می‌آید، سبب ارتقای عملکرد بخش‌های مختلفی از مغز می‌شود که عمده‌ترین آن، حافظهٔ کاری - دیداری است. پیداکردن «تصاویر پنهان» نوعی تمرین مغزی است که سبب می‌شود عملکردهای گوناگون مغزی از جمله «توجه تقسیم‌شده» کودک تقویت شود؛ در نتیجهٔ این تمرین، کودک می‌تواند به‌طور هم‌زمان روی بیش از یک موضوع تمرکز کند یا هم‌زمان چند کار را پیش ببرد.

کتاب «دنیای گمشده ‌ها» جلد ۲ از مجموعه‌ٔ ۱۸ جلدی «کتاب‌های گردو» است. این کتاب شامل ۳۳ تصویر رنگی است که کودک باید با دقت آن‌ها را نگاه کند؛ سپس ابزار و وسایلی را که در پایین صفحه مشخص شده‌اند در دل تصاویر بیابد. این کتاب با سطح دشواری ۳، برای گروه سنی ۵ سال به بالا تدوین شده است. کتاب‌های گردو از مجموعهٔ «باشگاه مغز کودکان»، مجموعه ای هدفمند است که تمرین‌هایی ساده و جذاب برای کودکان ۳ سال به بالا ارائه می‌دهد؛ تا ضمن سرگرمی، بازی و رنگ آمیزی، عملکردهای مغزی آنان را تقویت کند. استمرار حل چنین تمریناتی در طول زمان، تأثیری قابل‌ملاحظه در بهبود فعال‌سازی عملکردهای مغزی کودکان مانند توجه و تمرکز، حافظه و مهارت‌های بصری - فضایی خواهد داشت.

خواندن کتاب ببین و بگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان