دانلود و خرید کتاب آرامش درمانی کارول آن مورو ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش درمانی اثر کارول آن مورو

کتاب آرامش درمانی

معرفی کتاب آرامش درمانی

کتاب آرامش درمانی؛ فارسی-انگلیسی نوشتۀ کارول آن مورو و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است. این کتاب را انتشارات مهراندیش منتشر کرده است.

درباره کتاب آرامش درمانی

آرامش درمانی بیانیۀ بزرگی است در قطع و اندازه یک کتاب جیبی کوچک، و در قالب کلمات و تصاویر. این کتاب شگفت‌انگیز و تأثیرگذار نشان می‌دهد که چگونه صلح آرامش را در درون خود بارور کنیم، نگاهی صلح‌آمیز به جهان داشته باشیم و در صلح و آرامش زندگی کنیم.

هر کدام از ما با تأمل در جایگاه خود در آرامش الهی، می‌توانیم دریابیم که چگونه جنگ و جدال‌های جهانی با ترس دشمنی، خشم، بی‌اعتمادی و فریب و خدعه آغاز می‌شود.

باید پرسید وقتی قلب‌های ما لنگرگاه همان احساسات خشونت‌آمیز است دیگر چگونه می‌توانیم جلوی بروز خشونت و درگیری در خیابان‌های خود و جنگ میان کشورها را بگیریم؟ باید پذیرفت که دنیای بیرون، درواقع، همان آینه آشفتگی‌ها و ناآرامی‌های درون ماست و البته که چنین است. آرامش درمانی بیانیۀ بزرگی است در قطع و اندازه یک کتاب جیبی، کوچک و در قالب کلمات و تصاویر باشد که این کتاب به شما کمک کند که به آرامش درونی برسید و با همه وجود جسم، ذهن، قلب و روح - با آن زندگی کنید.

خواندن کتاب آرامش درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

کودکان و نوجوانان مخاطب اصلی این کتاب هستند. این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی نیز مناسب است.

درباره کارول آن مورو

کارول آن مورو نویسنده کتاب‌های دیگری از مجموعهٔ کتاب‌های «کمک پریان» کتاب‌های کودکان، ویراستار مجله یوث آپدیت و عضو فعالی در جمعیت‌های اجتماعی و مذهبی است.

درباره مهدی سجودی مقدم

مهدی سجودی مقدم دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران است. به جز ترجمه ۴۴ جلد کتاب‌های «کمک پریان»، ترجمه‌های بلندی‌های بادگیر؛ زنبق دشت؛ کتاب‌خوان؛ خنده در تاریکی؛ گتسبی بزرگ؛ دور شده؛ مکبت؛ شاه لیر و.... و ویراستاری بالغ بر ۱۴۰ عنوان کتاب در کارنامه سجودی دیده می‌شود. کتاب‌های یک‌عالمه حرف برای تو؛ روی شانه‌های شب؛ رودررو با لسان‌الغیب تفألی نو بر غزلیات حافظ شیراز؛ نجوای نگاه (مجموعه شعر) و زیر پلک‌های عشق (مجموعه شعر) توسط مهدی سجودی نوشته شده‌اند.

بخشی از کتاب آرامش درمانی

«- فک و مشتهایت را باز کن و سلاح‌هایت را بر زمین بگذار وقتی در حالت، هیجان برافروختگی و احتیاط هستی داری برای جنگ آماده می‌شوی و نه صلح. بگذار بدن تو سفیر دیپلماتیکی باشد در دنیایی که در جست‌وجوی صلح و آرامش است.

- وقتی با کسی اختلاف، داری شروع کن که در خیالت با او آشتی کنی خودت را در صلح و آشتی تصور کن. کم‌کم این تصویر را بزرگ کن تا آن شخص را هم در بر بگیرد. آن تصویر را در جیب ذهنت بگذار و هرازگاهی با مهر و عطوفت نگاهی به آن بینداز

- آرامش وجوه مشترک میان مردم را می‌بیند، نه تفاوت‌های تهدیدکننده‌ای که حصارها و فاصله‌ها را به وجود می‌آورد. یک تفاوت - اعم از یک ارزش یک رفتار و یک انتخاب - که تهدیدت می‌کند را مشخص کن در مورد آن تفاوت قضاوت نکن، فقط سعی کن آن را درک کنی»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان