دانلود و خرید کتاب مذاکره برد – برد دیوید گلدویچ ترجمه صالح سپهری‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مذاکره برد – برد اثر دیوید  گلدویچ

کتاب مذاکره برد – برد

معرفی کتاب مذاکره برد – برد

«مذاکره برد – برد» نوشته دیوید گلدویچ(-۱۹۵۹) به تشریح فرآیند علمی دستیابی طرفین به برد در مذاکره می‌پردازد. همه ما هر روز مذاکره می‌کنیم و شاید اصلا متوجه آن هم نباشیم. به هر حال تعداد کمی از مردم چگونگی مذاکره کردن را می‌آموزند. دراین میان بیشتر مردم شیوه سنتی مذاکره که هدف در آن نتیجه‌ای برد- باخت است را می‌آموزند و عده کمی هستند که مذاکره با رویکرد برد - برد را یاد می‌گیرند. این شیوه سنتی برد- باخت شاید در مذاکراتی که تنها یک بار روی می‌دهد و دیگر با آن فرد روبه‌رو نخواهیم شد کاربرد داشته باشد. در دنیای امروز، مذاکره برد - باخت کاربرد کمتری یافته است و به تدریج از گستردگی آن کاسته می‌شود، زیرا بیشتر مذاکراتمان با افرادی خاص بارها و بارها تکرار می‌شود. . با اینکه زیاد در مورد نتایج برد - برد در مذاکره می‌شنویم، اما این نوع نتیجه چندان رایج نیست. دلیل اینکه بسیاری از مذاکرات به نتیجه‌ برد - برد نمی‌انجامند، اشتباهات و سوء‌برداشت‌هایی است که به وجود می‌آید. ذهنیت برد - باخت آن قدر در میان مردم رایج است که برای بسیاری از مردم نتیجه‌ای طبیعی تلقی می‌شود. شما هم می‌توانید ذهنیت یک مذاکره‌کننده برد - برد‌محور را بیابید و مهارت‌ها و فنونی که برای دستیابی به توافقی برد - برد لازم است را به خوبی فراگیرید. همین که این کتاب را برای مطالعه انتخاب کردید نشان می‌دهد که علاقه زیادی به تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده بهتر یعنی مذاکره‌کننده‌ای برد - برد‌محوردارید. در طی فصول مختلف این کتاب با مزایای ذهنیت برد - برد آشنا می‌شوید. همچنین درخواهید یافت که ابزارهایی که برای این منظور نیاز دارید چندان هم پیچیده نیست و فرآیند مذاکره می‌تواند ثمربخش و در عین حال جذاب و سرگرم‌کننده باشد.
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
محصول خوب، محصول بد: عوامل بنیادین در دستیابی به کیفیت بی‌نظیر
جیمز .ال آدامز
رهبری ممتاز: ۱۲ ویژگی آموختنی رهبران برجسته و موفق
برایان تریسی
فرزندان شوک: شورش وال‌استریت
مایکل لوئیس
الفبای مذاکره: راهبردهای برد-برد به زبان ساده و کاربردی
چارلز پی.لیکسون
مدیریت با بازده بالا
اندرو گروو
خودشکوفایی
برایان تریسی
اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان
برایان امرسون
تجربه‌ی اپل (اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری)
کارماین گالو
استراتژی در عمل: راهنمایی برای عملگران به سوی تفکر استراتژیک
جرج توستیگا
مدیریت: بررسی شیوه‌های کارآمد مدیریت نیروی انسانی
برایان تریسی
قدرت هوش هیجانی
دانیل گلمن
استراتژی کسب‌وکار
جرمی کوردی
مذاکره
محمدحسن جیکاره
فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک: تحلیل‌ها، گزینه‌ها، پروژه‌ها
رودولف گرونیش
بنای کسب و کار اجتماعی
محمد یونس
اقتصاد مهندسی؛ ارزیابی طرح‌های اقتصادی (رویکرد نوین)
علیرضا مهدیخانی

نظرات کاربران

M Hasanvand
۱۳۹۷/۰۵/۲۲

لطفا فهرست کتابها رو بنویسید. مثل فیدیبو (منظورم توی صفحه مربوط به اطلاعات کتاب بود. مرسی)

Fatemeh
۱۳۹۷/۰۳/۲۱

سلام سلام من هنوز این کتاب رو نخوندم، ولی به شدت دنبال یک کتاب هستم که مذاکره ر و بهم آموزش بده، کتاب خوبی میشناسید طاقچه ای ها؟

محسن
۱۳۹۷/۱۲/۲۷

درباره کتاب نظری ندارم چون نخوندمش فقط اینو میدونم که دیگه هیشکی به اندازه ما معنی مذاکره برد برد رو نمیفهمه!!! دیگه هر وقت اسم مذاکره برد برد میاد تن و بدنمون میلرزه! اونوقت باید بریم به جهنم! :/

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
برای نهار به یک رستوران فست فود می‌روید و یک همبرگر با یک نوشابه متوسط سفارش می‌دهید. کمی بعد متوجه می‌شوید که می‌توانید همان همبرگر و نوشابه را همراه با سیب‌زمینی سرخ کرده فقط به قیمت کمی بیشتر خریداری کنید. به نظر می‌آید قیمت بسیار خوبی ارائه شده و به همین دلیل این بسته را سفارش می‌دهید. وقتی سیر می‌شوید و به باقی مانده‌های همبرگر و سیب‌زمینی‌های سرخ کرده‌ای که نتوانستید بخورید نگاه می‌کنید، شگفت زده می‌شوید که چقدر غذا سفارش داده‌اید. شما در دام افتاده‌اید!
reza
بیان منافع امکان تأمین آنها را افزایش می‌دهد. در این صورت نیاز نیست با چیزی موافقت کنید که منافعتان را برآورده نمی‌کند. همچنین آگاهی طرف مقابل از منافع شما می‌تواند به او کمک کند تا راهی برای برآورده‌ کردن آنها پیدا کند.
Fatemeh
مردم بر اساس احساسات خود تصمیم می‌گیرند و سپس تصمیماتشان را با دلایلی توجیه می‌کنند. سعی کنید با احساسات، طرف مقابل را تحت تأثیر قرار دهید و متقاعد کنید؛ اما یادتان باشد که باید دلایل منطقی ارائه دهید تا او پشیمان نشود.
داش احسان

حجم

۹۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۹۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان