دانلود و خرید کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم هلنا هارتمان ترجمه فاطمه ضیایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم اثر هلنا هارتمان

کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم

معرفی کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم

کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم نوشتهٔ هلنا هارتمان و ترجمهٔ فاطمه ضیایی و پوران سعیدی کیاسری است. انتشارات نمای علم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم

اوتیسم، یک اختلال عصبی تکوینی با وجود مشکلات جدی در تعاملات اجتماعی و ارتباطات کلامی و غیرکلامی و وجود رفتارهای تکراری و علایق محدود در فرد است. واکنش‌های غیرمعمول به محرک حسی و تأکید فرد بر حفظ ثبات و روال‌هایی خاص در زندگی از نشانه‌های شایع این اختلال هستند. اوتیسم به‌طور رسمی در سازمان بهداشت جهانی (WHO) و انجمن روان‌پزشکی آمریکا، با عنوان «اختلال طیف اوتیسم» (Autism Spectrum Disorder) شناخته شده و از منظر حقوقی و پزشکی، نوعی ناتوانی از گروه ناتوانی‌های رشدی - عصبی تعریف شده است. کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم از همدلی شناختی، خودمحوری و درد اجتماعی سخن گفته است. این کتاب تلاش کرده است تا با بررسی یکی از عنصرهای اساسی تعاملات اجتماعی، یعنی همدلی به همهٔ پرسش‌های مرتبط با موضوع پاسخ دهد. نویسنده گفته است که همدلی، پاسخی عاطفی و شناختی است که فرد درک‌کننده دررابطه‌با شرایط و وضعیت طرف دیگر تجربه می‌کند.

خواندن کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد اوتیسم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تعاملات اجتماعی در اوتیسم

«انسان ها اساسا موجودات اجتماعی هستند که نیازمند تعلق به گروه های اجتماعی می باشند و همچنین تمایل دارند با دیگران تعامل داشته و مشارکت کنند. مردم همواره درگروه های اجتماعی قرار دارند، چه گروه های بزرگتر در سطح جامعه یا گروه های کوچک تر مانند همتایان، خانواده و همکاران. این حضور درون گروه های اجتماعی و توانایی پیش بینی اقدامات دیگر اعضای گروه مبتنی بر نیازمند هوش اجتماعی و همچنین کارکردهای شناختی بالاتر هستند. توانایی های شناختی اجتماعی پیچیده به حس ما اجازه می دهد به دنبال سرنخ هایی از هم نوعان خود که می تواند رفتار آتی آن ها را پیش بینی کند، باشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان