دانلود و خرید کتاب فرهیختگی از بچگی فردریک لونوار ترجمه کوروش مرادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهیختگی از بچگی اثر فردریک لونوار

کتاب فرهیختگی از بچگی

معرفی کتاب فرهیختگی از بچگی

کتاب فرهیختگی از بچگی به‌قلم فردریک لونوار با ترجمهٔ کوروش مرادیان را نشر مهاجر منتشر کرده است. این کتاب به فواید و راه‌های آموزش فلسفه به کودکان می‌پردازد.

درباره کتاب فرهیختگی از بچگی

آموختن فلسفه، محدود به سن خاصی نیست و در هر مقطع از زندگی، سبب تغییر نگرش زندگی افراد و رشد و تعالی آن می‌شود. بنابراین اگر فلسفه‌‌خوانی و فلسفه‌ورزی از کودکی در وجود انسان‌ها نهادینه شود، راه تفکر و تدبر عمیق‌تر و پویاتر در بزرگسالی هموارتر خواهد بود. کتاب پیش رو با همین هدف تألیف شده و می‌تواند راهنمایی برای پرورش کودک فرهیخته و پرسشگر شود. 

خواندن کتاب فرهیختگی از بچگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین و معلمان و کسانی که دغدغهٔ آموزش و پرورش کودکانی خلاق و پرسشگر را دارند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب فرهیختگی از بچگی

«روش انجام مدیتیشن

اصول این نوع تمرین توجه ساده است. لازم نیست انتظار چیزی را کشید فقط کافی است در همین لحظه و همین جا حاضر بود؛ حضوری فیزیکی بهتر است که در حالت نشسته باشیم کمر را صاف کنیم کف دست‌ها را باز یا بسته روی زانو بگذاریم. چشم‌ها بسته باشد یا نیمه‌باز و خیره به زمین مقابل خود سپس توجه را معطوف به تنفس می‌کنیم به هوای دم و بازدم و ورود و خروجش به ریه و شش‌ها به افکاری که ناگهان ظاهر می‌شوند بی‌اعتنا باشید و افکار را بدون این که آن را پی بگیرید یا همراهش بروید با خوب و بدش را در نظر بگیرید. فقط تماشا کنید توجه‌تان به دم وبازدم جسمتان باشد. این روش که من آن را برای نوجوانان هم به کار می‌گیرم منجر به حضور تام می‌شود؛ یک بازخوانی توجه از طریق حواس برای این که مدام اسیر افکار و تصورات بی‌پایان نباشیم نوعی توجه را به کار می‌اندازیم که از طریق لمس بو، صدا، طعم و نگاه بسط می‌یابد. این توجه به جسم، روان را آرام می‌کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۷۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان