دانلود و خرید کتاب زندگینامه باراک اوباما جوآن. اف. پرایس ترجمه حسین فلاحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگینامه باراک اوباما اثر جوآن. اف.  پرایس

کتاب زندگینامه باراک اوباما

انتشارات:نشر آماره
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگینامه باراک اوباما

«زندگینامه باراک اوباما» نوشته جوآن. اف. پرایس، نویسنده و پژوهشگر آمریکایی است و در این کتاب زندگی‌نامه باراک اوباما(-۱۹۶۱)، چهل و چهارمین رئیس جمهور کشور ایالات متحد آمریکا را گردآوری کرده است.

در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

۲۷ جولای ۲۰۰۴ بود که سناتور باراک اوباما از ایالت ایلینویز به عنوان سخنران اصلی در اجلاس سراسری حزب دمکرات نطق خود را ایراد داشت. او طی سخنان خود گفت: «بسیار مفتخرم که امشب در اینجا حضور دارم. باید اعتراف کنم که حضور کسی چون خودم را در اینجا تقریباً محال می‌دانستم». پس از پایان سخنرانی او، حاضران که طی سخنرانی باراک مسحور کلام وی شده و از این بابت به هیجان آمده بودند، با همان حالت هیجان‌آمیز به دست زدن و به اهتزاز درآوردن نوشته‌ها و پرچم‌هایی که در دست داشتند پرداختند.

طبق گفته کسانی که از تلویزیون شاهد سخنرانی باراک بودند. پس از اتمام سخنرانی به احترام وی به پا خاستند و به تشویق او پرداختند؛ در عین حال سخنرانی مذکور، تعجب و حیرت برخی را به همراه داشت. بسیاری از دمکرات‌ها سخنرانی باراک را بسیار هیجان برانگیز و الهام‌بخش ‌دانستند؛ به نحوی که این امر شادی و مسرت بسیاری را برای آن‌ها به همراه داشت. افراد جناح مقابل نیز پس از شنیدن سخنان باراک اذعان داشتند: کسی چون وی که چهره نوظهوری در عرصه سیاست و گمنام در سطح ملی به شمار می‌رود، خارج از زادگاه خود و در ایلینویز نطق درخشانی ایراد داشته است. بسیاری این پرسش را مطرح ‌ساختند که این مرد کیست و اهل کجاست؟ همچنین این موضوع برای آن‌ها جای سؤال داشت که چرا برای ایراد چنین سخنرانی مهمی در اجلاس سراسری حزب دمکرات و آن هم در زمانی که بسیاری آن را مقطعی بسیار حساس و تنش آمیز در عرصه سیاسی ایالات متحده می‌دانستند، فردی چون باراک انتخاب شده است.

نظرات کاربران

{°-°}Hosein
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

عالی

neal
۱۳۹۵/۱۱/۱۴

عشششششقم اوباما . چقدر دوسش داشتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
« خانه تبعیض و بی‌عدالتی ناپایدار است».
لواسانی

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان