دانلود و خرید کتاب عشق مدرن دانیل جونز ترجمه فرشاد رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق مدرن اثر دانیل جونز

کتاب عشق مدرن

نویسنده:دانیل جونز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عشق مدرن

کتاب عشق مدرن؛ داستان‌هایی واقعی درباره عشق، جدایی و رستگاری مجموعه داستان‌های کوتاه گردآوری‌شده توسط دانیل جونز با ترجمهٔ فرشاد رضایی است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب عشق مدرن

داستان عاشقانه به چه معنی است؟ شاید داستان‌های عاشقانه به همان اندازه که از نور می‌گویند باید از تاریکی هم صحبت کنند و از لذت‌ها و دردهایی بگویند که از تلاش همیشگی ما برای نزدیک‌شدن به آدم‌های دیگر نشئت می‌گیرد.

تأثیرگذارترین داستان‌ها معمولاً درباره روابط بلندمدت است: دردسرهای ازدواج در میانسالی، تنش‌های والدین و ازدست‌دادن عزیزان (فرزندان، همسر، دوستان و پدر و مادر). این داستان‌ها به‌ندرت از دسته‌گل و بوسه و جشن حرف می‌زنند. با این حساب همچنان می‌توان اسمشان را داستان عاشقانه گذاشت.

آسیب‌پذیری محرک تمام داستان‌های عاشقانه است و در اَشکال گوناگونی ظاهر می‌شود و در تمام داستان‌ها آسیب‌پذیری به معنای این است که ما خودمان را در معرض امکان جدایی قرار دهیم و البته در معرض امکان وصال. 

عشق ترکیبی از سه احساس یا میل است: تمایل، آسیب‌پذیری و شجاعت. تمایل آدم را آسیب‌پذیر می‌کند و آسیب‌پذیری شجاعت می‌خواهد.

کتاب عشق مدرن شامل داستان‌هایی با همین موضوع است. این داستان‌ها باعث حیرت و آگاهی‌اند. شما را به خنده می‌اندازند، سرتان را درد می‌آورند و به گریه‌تان می‌اندازند. گاهی هم (باور کنید) حتی خیلی مدرن نیستند. اما همه‌شان پوسته صدف عشق را می‌گشایند و زیبایی دردناک درونش را هویدا می‌کنند.

خواندن کتاب عشق مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان کوتاه عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق مدرن

«هر مردی در زندگی‌اش چند مرحله مشخص را تجربه می‌کند: شیرخوارگی، کودکی، بزرگسالی. البته که بحران میانسالی را هم داریم که مشاورها و هووها در همه جای دنیا جلبش می‌شوند. دوران بلوغ را داریم که در بعضی از مردها ... چه بگویم، معلوم نیست تا کی طول بکشد اما من در چند سال اخیر، به واسطه شوهرم، مرحله مردانه دیگری را به چشم دیده‌ام که خوشبختانه از آن بی‌خبر بودم. اسم این مرحله از زندگی مردها را از الآن تا همیشه می‌گذارم دوره گیتارزنی در زیرزمین.

شوهرم، پُل مالدون، که شاعر است و در دانشگاه پرینستن تدریس می‌کند، شش سال پیش یک گیتار الکتریک به خانه آورد و با خودش برد به زیرزمین خانه‌مان در نیوجرسی و سیمش را زد به برق و من با دیدن این اتفاق آن‌قدر از خنده روده‌بر شده بودم که حواسم به عظمت واقعه پیش رویم نبود. من می‌دانستم شوهرم عاشق موسیقی است. پُل در دهه ۱۹۶۰ در ایرلند بزرگ شده بود و ظهور جریان راک بریتانیا را به چشم دیده بود و از سبک بلوز آمریکایی و تأثیرش بر هر دو سوی اقیانوس اطلس به قدری اطلاع داشت که آن سطح از اطلاعات به ذهن من حتی خطور هم نکرده بود. هر وقت گروه یوتو کنسرت می‌گذاشت شوهرم سریع بلیت می‌خرید و در تمام این سال‌ها مرا با خودش می‌کشید و به بی‌شمار کنسرت‌هایی می‌برد که حالم ازشان به هم می‌خورد (یک بار وسط کنسرت باب دیلن در سالن بی‌کن خوابم برد).

با این حال متوجه نبودم که صدای گوشخراش گیتار از زیر سالن پذیرایی قرار است تغییرات بزرگی در خانواده ما رقم بزند. آن زمان فرزند دوممان را باردار بودم و اگر بخواهم راستش را بگویم خیلی ذهن آرامی نداشتم. وقتی پُل در زیرزمین شروع می‌کرد به گیتار زدن کل خانه می‌لرزید و من یک اشکوب بالاتر می‌نشستم و از حالت تهوع این ور آن ور خم می‌شدم. کاسه صبرم که لبریز می‌شد می‌رفتم دم پله‌های زیرزمین می‌ایستادم و چراغ را روشن می‌کردم تا حواس پُل جمع من شود و داد می‌زدم: «بسه دیگه.» او هم بس می‌کرد. اما کمی بعد دوباره شروع می‌کرد.

چیزی نگذشت که فهمیدم این وضع قرار نیست به خرید فقط یک آلت موسیقی ختم شود. ما افتادیم روی تسمه نقاله خرید کلی گیتار و لوازم جانبی بیشتر، که البته جذابیت هر کدامشان خیلی زود با ورود قطعه‌ای جدیدتر رنگ می‌باخت. پُل بعد از خرید اولین گیتار، ساخت کمپانی کرت، و بلندگوی جانبی‌اش، یک فِندر استرَتوکستِر، یک گیبسون لِس پال، یک بلندگوی مارشال، یک نمونه تولید محدود از فندر تِله‌کستر مدل ۱۹۵۲ («شبیه گیتار کیث»)، یک گیتار الکتریک/آکوستیک ایبانِز و یک بلندگوی آکوستیک فندر هم سفارش داد.»

نرگس ها
راضیه تجار
تهیه و مشخصه یابی نانولایه ها برای ساخت سلول های خورشیدی و حسگرها
حسین سالار آملی
مدیریت مهندسی
ابوذر شهپری
کوزه شکسته
وحید پورافتخاری
عشق با صائب
محمدعلی صائب تبریزی
راهنمای مربیگری فوتسال یوفا
یوفا
فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه
مراد سنگرگیر
سوختن
هامون حجار
استروکا، پاپیروس و پوست نوشته
دیتر وبر
آراء وحدت رویه تنقیح شده حقوق کیفری؛ جلد اول
محمدمهدی تاتاری
رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه
سمانه رادمریخی
درمان بیماران دیابتی به روش رایج و هومیوپاتی
آقانور صادقی
چه کنیم تا تیم های مجازی خوب کار کنند؟
رابرت گلیزر
علم تاریکی
اومار معلم
مغز شما بیش از آنچه فکرش را بکنید می داند
نیلز بیربامور
نفرتی که تو می کاری
انجی توماس
مناقب مرتضوی
محمدصالح الحسینی ترمذی
تکنیک های پایه ای هک قانونمند
احسان امجدی بیگوند
درآمدی بر قواعد حاکم بر معاملات بورس اوراق بهادار در حقوق ایران
میلاد ملائی خاص
طراحی و پیاده سازی داشبوردهای سازمانی
سعید روحانی
زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
شری آرگو
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
۵ زبان عشق
گری چاپمن
محکم در آغوشم بگیر
سمانه پرهیزکاری
نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر
لورا دویل
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
۵۰ باید و نباید در زندگی زناشویی
فرهنگ هلاکویی
۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (خلاصه کتاب)
اس. جی. اسکات
اشتباهات یک زن؛ جلد اول
ام. سوسا
مردان مریخی و زنان ونوسی
جان گری
رازهایی درباره مردان
باربارا دی‌آنجلیس
کلبه‌ی آرامش؛ دخترانه
امیر حسین بانکی‌پورفرد
راهنمای مردان برای شناخت زنان
جان گاتمن
روابط متکامل زن و مرد
علی صفایی حائری
ازدواج (کتاب اول)
حمید حبشی
آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید
آلن دوباتن
کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند
فلیپا پری
زندگی مشترک
محسن عباسی ولدی
زنان زیرک
شری آرگو
آموزش جنسی برای زوج‌های جوان
چارلز ماهان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان