دانلود و خرید کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان سجاد عباسی جگرلوئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان اثر سجاد عباسی جگرلوئی

کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان

معرفی کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان

کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان نوشتهٔ سجاد عباسی جگرلویی و ملیکا اویسی موخر و مریم صادق زاده است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان

کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان که با ویراستاری علمی و تخصصی «مهران محبیان‌فر» منتشر شده، ابتدا سلامت روان را تعریف کرده و سپس درمورد مهارت‌های ارتباطی و گونه‌های آن، مفهوم عزت‌نفس، ابراز وجود، خشم، مراحل برقراری ارتباط مؤثر، مهم‌ترین اصول و مهارت‌های ارتباطی والدین با نوجوانان، اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی در تأمین و ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان و... سخن گفته است. این اثر در ۷ فصل نوشته شده است. نویسندگان مععتقدند که دوران نوجوانی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین دوران زندگی است و بخش عمدهٔ شخصیت در این دوران شکل می‌گیرد. اغلب والدین از نحوهٔ صحیح ارتباط با نوجوانان آگاه نیستند و به همین دلیل کوچک‌ترین حرف یا رفتارشان، سبب بروز واکنش‌هایی تند و غیرقابل‌پیشبینی از جانب نوجوان می‌شود. نحوهٔ برقراری ارتباط کلامی با نوجوان، اولین قدم برای درک متقابل است. اگر فرزندی دارید یا به نوجوان‌ها درس می‌دهید، در این باره مطالعه کنید.

خواندن کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روان‌شناسی نوجوان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارتباط موثر و سلامت روان در نوجوانان

«اکثریت روان‌پزشکان توانایی سازش با محیط، انعطاف‌پذیری، قضاوت عادلانه و منطقی در مواجهه با محرومیت‌ها و فشارهای روانی را ملاک سلامت و تعادل روان می‌دانند و هدف اصلی از درمان بیماران روانی نیز قادر کردن آنها به زندگی در خانواده و اجتماع و اصلاح سازش با محیط است. روان‌پزشکان فردی را از نظر روانی سالم می‌دانند که بین رفتارها و کنترل او در برخورد با مشکلات اجتماعی، تعادلی وجود داشته باشد. انسان و رفتارهای او در مجموع یک سیستم تلقی می‌شود. برابر این نگرش سیستمی عوامل متنوع زیستی انسان بر عوامل روانی اجتماعی او اثر گذاشته و بر عکس، از آن اثر می‌پذیرد. از این رو در سلامت روان ، آنچه مورد بحث قرار می‌گیرد پدیده‌هایی است که در اطراف انسان وجود دارد و برکل سیستم او تأثیر می‌گذارد و یا از آن متأثر می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۶۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان