دانلود و خرید کتاب دخترم چادر نمی پوشد! سیده زهرا موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دخترم چادر نمی پوشد! اثر سیده زهرا موسوی

کتاب دخترم چادر نمی پوشد!

معرفی کتاب دخترم چادر نمی پوشد!

کتاب دخترم چادر نمی‌ پوشد! نوشتۀ سیده زهرا موسوی و سمیه سادات موسوی است. شرکت چاپ و نشر بین‌الملل این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب دخترم چادر نمی‌ پوشد!

کتاب حاضر با نام دخترم چادر نمی‌ پوشد اثری است در حوزۀ فرهنگ عمومی، سبک زندگی و پوشش حجاب. ویژگی این کتاب در آن است که راهکارهای ایجاد اشتیاق در دختران برای انتخاب چادر را همراه با داستانک‌های واقعی که هر کدام حاوی یک تجربه موفق است، به مخاطب ارائه کرده است. گفته شده است که واقعی‌بودن این تجربه‌ها و حس نزدیک آن در ذهن خواننده از امتیازات این کتاب است؛ در واقع می‌توان گفت نویسندگان این کتاب، سیده زهرا موسوی و سمیه سادات موسوی با گردآوری راهکارها و تدوین داستانکیِ تجربه‌ها، لحظات شیرین و درس‌آموزی را برای مخاطبان به‌ویژه مادران فراهم آورده‌اند. چون نویسنده‌ها در این کتاب دستورالعمل‌های مختلفی رو معرفی کرده است، این کتاب یک کتاب راهنما محسوب می‌شود که لازم است هر چند وقت یک‌بار به آن مراجعه کنیم و راهکارها را به خودمان یادآوری کنیم. 

خواندن کتاب دخترم چادر نمی‌ پوشد! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حجاب و داستان بلند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دخترم چادر نمی‌ پوشد!

«مادر بیچاره از خجالت سرخ شده بود خیلی موقعیت بدی بود. همه فروشگاه داشتن به اون و دخترش که حدود چهارده سال داشت نگاه میکردن؛ دختر اون فریاد بلند رو که زد پاکت خرید رو پرت کرد و رفت بیرون از فروشگاه وایساد مادرش هم که انگار قبلاً چنین موقعیتی رو تجربه کرده بود، بدون اینکه به اطراف توجهی کنه آروم خریدها رو از روی زمین جمع کرد و رفت سمت در فروشگاه کاملاً می‌شد درماندگی و ناراحتی رو توی چهره‌اش دید.

 شبیه این اتفاق ممکنه برای خیلی از والدینی که بچه هاشون به سن نوجوونی و جوونی رسیدن رخ‌داده باشه احتمالاً شما هم مث خیلی از پدرها و مادرها، یه تصور شیرین از بزرگ‌شدن دخترتون داشتین و منتظر بودین تا وقتی دوران کودکیش تموم شد با هم با رفاقت و دوستی بشینین و درباره آرزوهایی که براش دارین برنامه‌ریزی کنین ولی خیلی زود متوجه شدین همه چیز اون طور که شما تصور میکردین پیش نرفته و همین که دخترتون به سن بلوغ نزدیک شد، با پرخاشگری و گوشه‌گیری و رفتارهای عجیب و غریبش، همه تصورات تون رو به هم ریخت الان با موجودی مواجه هستین که نه‌تنها هیچ شباهتی به چیزی که تو رؤیاهاتون تصور میکردین نداره بلکه حتی از برقراری به ارتباط کلامی ساده و بدون دعوا با شما هم عاجزه. وحشت نکنین! اتفاق غیرمنتظره‌ای نیفتاده؛ دخترتون دقیقاً وارد همون مرحله‌ای از زندگی شده که شما منتظرش بودین. تنها تفاوتی که داره اینه که تصورات شما درباره این مرحله سنی با ویژگی‌های واقعی اون مطابقت نداره. اون فضای صمیمی و آروم و سرشار از احترام و اطاعتی که انتظار داشتین، تبدیل شده به فضایی پر از غرزدن و ناراحتی و دعوا و ناسازگاری و نافرمانی. دختر شما دیگه اون دختر کوچولوی نازی نیست که راحت از شما تبعیت می‌کرد و کارها رو همون طور که شما میگفتین انجام می‌داد. وقتی دخترتون کوچیک بود، هر وقت می‌خواست کاری رو خوب و درست انجام بده، دائم از شما می‌پرسید: «این جوری خوبه مامان»؟ «اینو چه جوری درست کنم بابا»؟ اون موقع دخترتون مطمئن بود مامان و باباش همه کارها رو بلدن و میدونن چه کاری درسته حتی خیلی وقتا اگه ازش میخواستین کاری انجام بده که خلاف میلشه کافی بود بهش قول به جایزه رو بدین تا به حرف تون گوش کنه ولی حالا با دختری روبه‌رو هستین که قد کشیده و برای هر کار کوچیکی از شما می پرسه: «چرا باید این کار رو بکنم»؟ حالا اگه این وسط نتونین با جواباتون قانعش کنین دیگه مث گذشته نمی تونین راحت با وعده شکلات و کیک وادارش کنین کاری که میخواین رو انجام بده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان