دانلود و خرید کتاب چگونه بر سختی های زندگی غلبه کنیم؟ ناپلئون هیل ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بر سختی های زندگی غلبه کنیم؟ اثر ناپلئون هیل

کتاب چگونه بر سختی های زندگی غلبه کنیم؟

معرفی کتاب چگونه بر سختی های زندگی غلبه کنیم؟

کتاب «چگونه بر سختی های زندگی غلبه کنیم؟» نوشتۀ ناپلئون هیل و جورج کلاسون، ترجمۀ فریبا جعفری نمینی و ویراستۀ حمیده رستمی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب به خوانندگان خود می آموزد که راز جذب ثروت و فراوانی نعمت از انگیزه‌بخش‌ترین آموزگاران تمام دوران زندگی است.

درباره کتاب چگونه بر سختی های زندگی غلبه کنیم؟

کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم شامل مجموعه‌ای از مقالات نویسندگان مختلف است که به خوانندگان راهکارهایی برای مقابله با سختی‌ها ارائه می‌دهد. مقاله‌ها با موضوعات مختلف اما به‌نوعی مرتبط با هم به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چگونه موفقیت را جذب کنند و همواره در همۀ شرایط تفکر مثبت را رها نکنند. کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم سرشار نکته‌های کاربردی برای زندگی خردمندانه است که همیشه و در هر زمانی قابل‌استفاده هستند و گذر زمان تغییری در این راهکارها ایجاد نمی‌کند. خوانندگان با مطالعۀ این کتاب به قوانینی دست پیدا می‌کنند که بر اساس تحقیقات و پژوهش‌ها به وجود آمده‌اند و آن‌ها را قادر می‌سازند تا بتوانند نیروی درونی خودشان را کشف کنند و با استفاده از راهنمایی‌ها به موفقیت برسند.

در کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم، ناپلئون هیل از راز جاودانۀ کسب ثروت می‌گوید، جوزف مورفی به خوانندگان یادآور می‌شود که لایق ثروتمند شدن هستند و راز جذب ثروت را توضیح می‌دهد. جرج کلاسون ۷ راه چاره برای پرکردن کیف خالی ارائه می‌دهد، جیمز آلن راز غلبه بر سختی‌ها را به‌تفصیل توضیح می‌دهد و همچنین مقالات دیگر که همگی افراد را در طی‌کردن مسیر زندگی کمک می‌کنند.

کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم همچنین به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه با پول‌ دوست شوند و همیشه بیشتر از نیازشان پول داشته باشند. در واقع ایدۀ اصلی این است که تمایل برای رسیدن به ثروت بسیار خوب است، اشتیاق برای کسب ثروت،‌شوق رسیدن به زندگی غنی‌تر و شادتر را به ارمغان می‌آورد و این همان چیزی است که خداوند برای همه می‌خواهد. 

خواندن کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه مندان به کتاب‌های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم

«فقر هیچ حسنی در خود ندارد. اگر کسی معتقد باشد فقر می‌تواند مزیتی داشته باشد، دچار مشکلات روانی است. فقر هیچ خوبی و مزیتی به دنبال نخواهد داشت و باید از جهان زدوده شود. شما به این جهان آمده‌اید که رشد کنید، پیشرفت کنید و شکوفا شوید، از لحاظ روحی،‌روانی و مادی. شما سزاوار آنید که در تمام این سه بعد،‌پیشرفت کنید و بدرخشید. اطراف شما باید مملو از زیبایی و شکوه باشد. چرا باید از آنچه در دست دارید و فقط کفاف زندگی عادی و روزمرۀ شما را می‌دهد راضی باشید درحالی‌که می‌توانید از ثروت و وفور نعمت لذت ببرید؟»

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان