دانلود و خرید کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران نعیم شکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران اثر نعیم شکری

کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران

معرفی کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران

کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران؛ ناترازی مالی و نظام بازنشستگی نوشتهٔ نعیم شکری و علیرضا مرادی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران

بیمه‌های سلامت اجتماعی نقش حیاتی در تضمین سلامت و رفاه بازنشستگان در نظام بازنشستگی ایفا می‌کنند. بازنشستگان بیشتر با مشکلات بهداشتی مرتبط با سن مواجه هستند و به مراقبت‌های پزشکی اضافی نیاز دارند و ضروری است که این افراد به مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند. بیمه‌های سلامت اجتماعی روشی مقرون به صرفه برای اطمینان از دریافت مراقبت‌های بهداشتی مناسب توسط بازنشستگان ارائه می‌کنند، بدون اینکه آنها را ملزم به پرداخت هزینه‌هایی از جیب خود کنند که می‌تواند برای درآمد ثابت بازدارنده باشد. علاوه بر این، دردسترس‌بودن بیمه‌های سلامت اجتماعی می‌تواند آرامش خاطری را برای بازنشستگان فراهم کند که می‌توانند با آگاهی از دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی در زمانی که بیشترین نیاز را دارند، احساس امنیت کنند. به طور کلی، بیمه‌‎های سلامت اجتماعی جزء ضروری سیستم بازنشستگی هستند و نمی‌توان اهمیت آن را در تضمین رفاه بازنشستگان نادیده گرفت.

بین سیاست‌ها و واقعیت‎‌های این سیستم‌ها ناهماهنگی قابل توجهی وجود دارد. در این کتاب، هدف روشن‌کردن مسائل پیرامون بیمه‌‎های سلامت اجتماعی، به ویژه در زمینه سیستم بازنشستگی منابع انسانی است.

با تمرکز بر ارائه یک درک جامع از اصول اولیه بیمه‌‎های سلامت اجتماعی، پیچیدگی‎‌های این سیستم‌‎ها را تجزیه و تحلیل کرده که در حال حاضر چگونه کار می‌کنند و با استفاده از تجربه و تخصص نویسندگان، یافته‌‎هایی در مورد ناترازی مالی بیمه‌‎ها ارائه شده است.

این کتاب به گفتمان جاری در مورد بیمه‌‎های سلامت اجتماعی کمک کرده و رویکردی عملی و روشنگرانه برای درک مسائل زیربنایی چنین سیستم‎‌هایی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. تجزیه و تحلیل آن توصیه‌‎هایی را برای بهبود سیستم فعلی ارائه می‌دهد و این توصیه‌ها پیامدهای مهمی برای سیاست‌گذاران، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و عموم مردم به همراه دارد.

خواندن کتاب مبانی بیمه ‎های اجتماعی سلامت در ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان این کتاب درک عمیق‌تری از بیمه‌های سلامت اجتماعی و ناترازی مالی آن‌ها در سیستم بازنشستگی منابع انسانی به دست می‌آورند و از اطلاعاتی که ارائه می‌دهد برای مشارکت در گفت‌وگوی جاری در مورد چگونگی بهبود سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی محلی، ملّی و سطوح جهانی استفاده می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۴ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان