دانلود و خرید کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم محمدهادی صحرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم اثر محمدهادی صحرایی

کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم

ویراستار:رضا فضلی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم

کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم نوشتهٔ محمدهادی صحرایی و ویراستهٔ رضا فضلی است و انتشارات پشتیبان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم

در قرآنی که حدود ۱۴۰۰ سال پیش نازل شده است به واژگان و تعابیر دیگری همین مفهوم بیان شده و اگر مجال می‌بود به این نیز می‌شد پرداخت که تمام آیات قرآن به گونه‌ای برای مراقبت از حیات انسان است. حیاتی که به تعبیر قرآن حیات طیبه است و برای زندگی در دنیایی که مزرعه آخرت است برنامه‌ریزی شده است. پس از مفاهیم و کلیات، در فصل اول از زمینه‌های اقتصادی پدافندغیرعامل در قرآن کریم شروع می‌کنیم و در فصل دوم به زمینه‌های پدافند غیرعامل از منظر فرهنگی می‌پردازیم. در فصل سوم نیز زمینه‌های اجتماعی پدافند غیرعامل را از میان تفاسیر ارجمند و نیز تدبر در میان آیات جست‌وجو می‌کنیم. در فصل چهارم، زمینه‌های سیاسی و در فصل بعدی زمینه‌های نظامی را برمی‌شمریم.

در انتهای کتاب و پس از نتیجه‌گیری از مطالب ارائه‌شده، قسمتی به‌عنوان پیوست ارائه گردیده که در آن سعی شده است به سابقه پدافند غیرعامل در جهان و به‌خصوص در چند کشور اشاره شود که این قسمت می‌توان مزید بر اهمیت موضوع و تأکیدی بر ضرورت توجه به آن باشد که چگونه در برخی کشورها برای این مهم تدابیری اندیشیده شده و متأسفانه آن‌گونه که شایسته است در کشور ما جدی گرفته نشده است.

خواندن کتاب ریشه های پدافند غیرعامل در قرآن کریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ پدافند غیرعامل پیشنهاد می‌‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان