دانلود و خرید کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته) مصطفی یوسفی رامندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته) اثر مصطفی یوسفی رامندی

کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته)

معرفی کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته)

کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته) نوشتهٔ مصطفی یوسفی رامندی است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته)

طراحی سایت‌ها بدون شک در حال حاضر و طی ده‌ها سال آینده جزو برترین و پردرآمدترین مشاغل نوین بوده و هست. اگرچه بسترها و ماژول‌های آماده تا حدودی ساخت سایت‌ها را ساده کرده‌اند؛ اما برای ساخت و برپایی سایت‌های حرفه‌ای و پرقدرت هنوز هم لازم است تا با ابزارهای سایت‌سازی حرفه‌ای شامل HTML-CSS –PHP –MYSQL آشنا بوده و مهارت لازم برای استفاده از این ابزارها را داشته باشید.

آنچه در این کتاب خواهید آموخت:

طراحی سایت گام به گام با زبان PHP و پایگاه داده MySQL

کتابی که پیش رو دارید قدم دوم (بعد از آموزش HTML و CSS به عنوان قدم اول در کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی) در راه متخصص‌شدن در زمینه طراحی سایت‌های اینترنتی است. این کتاب حاوی آموزش گام به گام زبان PHP و پایگاه داده MySQL به عنوان پرکاربردترین و رایج‌ترین تکنولوژی‌های تحت وب است. همچنین در این کتاب سعی بر ساده بودن مفاهیم و وجود مثال‌های فراوان جهت درک بهتر خواننده بوده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب طراحی صفحات وب (پیشرفته) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان طراحی صفحات وب پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان