دانلود و خرید کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری سپهر کاویانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری اثر سپهر کاویانی

کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری

کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری (به همراه +Network؛ بر اساس مدارک Lpic و Linux) نوشتهٔ سپهر کاویانی است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری

سیستم عامل لینوکس از قدرتمندترین سیستم عامل‌های موجود در بازار است که به‌صورت‌ متن باز ارائه می گردد. همچنین در بین مهندسان نرم‌افزار از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. برای آشنایی با سیستم عامل لینوکس باید بدانید که سیستم عامل unix در سال ۱۹۷۱ توسط شرکت تلفن و تلگراف آمریکا توسعه و گسترش پیدا کرد. این سیستم عامل گران‌قیمت بود و همهٔ مردم نمی‌توانستند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

بنابراین سیستم لینوکس که بسیار شبیه به یونیکس و از زیر شاخه‌های آن است، به عنوان جانشین برگزیده شد. در سال ۱۹۹۱ تورالدز لینوکس هسته مرکزی لینوکس را ساخت. سیستم عامل لینوکس توسط کمپانی‌های بسیاری پشتیبانی می‌شود.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب لینوکس و شبکه های کامپیوتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به برنامه‌‌نویس‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
۱۱۹,۰۰۰
۳۰%
تومان