دانلود و خرید کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای طاها کشاورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای اثر طاها کشاورز

کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای

نویسنده:طاها کشاورز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای

کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای؛ کاربردها و روش‌ها نوشتهٔ طاها کشاورز، عضو هیئت‌علمی دانشگاه سمنان است و انتشارات دانشگاه سمنان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای

تصمیم‌گیرندگان و مدیرانِ بخش‌های تولیدی و خدماتی همواره هنگام تهیه برنامه زمان‌بندی به اهمیت توجه به مشابهت‌های بین فعالیت‌ها (که به آن‌ها کار نیز گفته می‌شود) آگاه بوده‌اند. تصمیم‌گیرندگان به تجربه دریافته بوده‌اند که در نظر گرفتن مشابهتِ فعالیت‌ها چه از نظر زمان‌های آماده‌سازی و تجهیزات و قید و بست‌های لازم، مشابهت‌های فیزیکی، مشابه بودن زمان‌های پردازش یا ظرفیت مورد نیاز در استفاده از منابع، زمان‌های دسترسی و موعدهای تحویل مشابه و مواردی از این دست بسیار با اهمیت است و می‌تواند از هزینه‌های دوباره کاری در سیستم جلوگیری کند. همین موضوع باعث ایجاد دو حوزه با اهمیت در مسائل زمان‌بندی تحت عنوان زمان‌بندی گروهی و زمان‌بندی دسته‌ای شده است.

کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای مشتمل بر دو فصل اصلی است. در فصل اول به مفاهیم زمان‌بندی گروهی، کاربردهای آن، و الگوریتم‌های حل مسائل زمان‌بندی گروهی پرداخته شده است. سعی شده هم به مسائل کلاسیک و مقدماتی پرداخته شود و هم مسائل پیچیده‌تر زمان‌بندی گروهی مورد بررسی قرار گیرد. در فصل دوم در مورد زمان‌بندی دسته‌ای صحبت شده است. ضمن بررسی کاربردهای ماشین‌های پردازنده انباشته، تکنیک‌های مختلف حل چنین مسائلی مورد بحث قرار گرفته است. در این دو فصل هم به الگوریتم‌های ابتکاری و فراابتکاری و هم الگوریتم‌های دقیق و الگوریتم‌های یافتن کران پایین برای مسائل زمان‌بندی گروهی و دسته‌ای پرداخته شده است.

خواندن کتاب زمان بندی گروهی و دسته ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشتهٔ ریاضی و ماشین‌های پردازنده انباشته پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان