دانلود و خرید کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان علیرضا زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان اثر علیرضا زمانی

کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان نوشتهٔ علیرضا زمانی است. و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این کتاب رویکردی جامع نسبت به نقش رهبری و ادارهٔ سازمان‌ها دارد. همچنین به مقایسهٔ سبک‌های رهبری با تمرکز بر سبک‌های تحول‌گرا و عمل‌گرا می‌پردازد.

درباره کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

رهبری تحول‌آفرین به عنوان یکی از سبک‌های رهبری در دهه‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نیاز به رهبران تحول‌گرا برای سازمان‌هایی که می‌خواهند در چرخهٔ رقابت باقی بمانند، بیش از پیش احساس می‌شود. این رهبران با تأثیر‌گذاری بر مؤلفه‌های مختلف رفتار سازمانی، فعالیت‌های کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری کارکنان را افزایش می‌دهند.

کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان در ۵ فصل به ترتیب دربارهٔ تاریخچهٔ پژوهش‌های مرتبط با سبک‌های رهبری، رهبری و سبک‌های آن، رهبری تحول‌گرا و رهبری عمل‌گرا، مؤلفه‌های مرتبط با رهبری و نگاهی به نوآوری‌های سازمان امور مالیاتی در راستای برنامه‌های کلان به نگارش درآمده است.

در دنیای کنونی، سازمان‌ها جایگاه برجسته‌ای در جامعه پیدا کرده‌اند و رهبری، فرآیند اساسی در هر سازمان به‌شمار می‌رود. کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان در مطالعات اثربخشی سازمان‌ها، تعامل مدیر با کارکنان و کارکنان با یکدیگر به‌عنوان شاخصی برای شناسایی جو سازمانی که می‌تواند باعث اثربخشی سازمان شود، همواره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. شرکت‌ها با نوآوری‌های بیشتر، به منظور دستیابی به عملکرد بهتر در پاسخگویی به تغییرات محیطی و توسعهٔ توانایی‌ها، موفق‌تر عمل می‌کنند. یکی از این عوامل مؤثر بر نوآوری در سازمان، رهبری است. رهبری به خصوص تحول‌گرا یک عامل کلیدی در تحول سازمان‌ها است که باعث رشد سازمان و کارکنان آن می‌شود.

خواندن کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به رهبران، کارمندان و دیگر اعضای یک سازمان که به دنبال نوآوری و تحول در سازمان و بهبود وظایفشان هستند، پیشنهاد می‌شود‌. همچنین دانشجویان و اساتید این رشته با خواندن این کتاب دیدگاه متفاوتی نسبت به رهبری سازمان‌ها پیدا می‌کنند.

بخشی از کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

«برای و همکاران (۱۴۸:۲۰۱۹) در پژوهشی با عنوان ((آیا سبک‌های رهبری، نوآوری بی‌وقفه را ترویج می‌کنند؟ مطالعه موردی: شرکت‌های دانش بنیان)) دریافتند که نوآوری اکتشافی با رهبری تحول‌گرا و به ویژه با توجه فردی، تحریک فکری و انگیزه الهام‌ بخش مرتبط است. علاوه بر این، نوآوری اکتشافی توسط سبک‌های رهبری تحول‌گرا و معامله‌ای، به ویژه بر پاداش‌هاس احتمالی و ایده‌آل تاثیر می‌گذارد. همچنین رهبری تحول آفرین بر نوآوری تاثیر مثبت و معناداری دارد.

شیو و همکاران (۱۵۶:۲۰۱۹) در پژوهشی با عنوان ((تاثیر رهبری تحول‌گرا در نوآوری سازمان در صنعت تولید مالزی)) دریافتند که تحریک فکری بالاترین سطح را برای کارکنان صنعت تولید داشته است. با این حال، توجه فردی مهم‌ترین رابطه را با نوآوری سازمان در صنعت تولید دارد‌. این تحقیق کمّی برای ارائه اطلاعات بهتر در خصوص رابطه بین رهبری تحول‌گرا و نوآوری سازمان بسیار مهم است تا رهبر بتواند از نحوه هدایت پیروان خود در یک سازمان درک روشنی به دست آورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۷۰,۲۰۰
۱۰%
تومان