دانلود و خرید کتاب دیزل بانک عماد احمدیوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیزل بانک اثر عماد احمدیوسفی

کتاب دیزل بانک

ویراستار:علیرضا زمانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دیزل بانک

کتاب دیزل بانک نوشتهٔ عماد احمدیوسفی و علیرضا زمانی است. انتشارات نسل روشن این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از کسب‌وکار در دنیای کامیون سخن گفته است.

درباره کتاب دیزل بانک

کتاب دیزل بانک اثری است کاربردی برای همهٔ کسانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار و فعالیت اقتصادی وابسته به دنیای کامیون‌ها و حمل‌ونقل را دارند. گفته شده است که درمورد راه اندازی کسب‌وکار در دنیای کامیون، این فکر غالب وجود دارد که دنیای کامیون بسیار بسته و محدود است. عموم افراد جامعه یا خرید کامیون و کامیون‌داری را می‌بینند و یا تأسیس یک شرکت حمل‌ونقل. آنچه علاقمندان به راه‌اندازی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاران باید در نظر داشته باشند این نکته است که دنیای کامیون فضای بسیار بزرگ و مستعدی برای سرمایه‌گذاری، کسب درآمد و پیشرفت به شمار می‌رود و نه‌تنها محدود نیست بلکه امکان سودآوری فراوانی نیز در این بخش فراهم بوده که در صورت استفادهٔ صحیح از تکنولوژی‌ها، همگام‌شدن با نیاز بازار و پیش‌بینی تقاضاهای آیندهٔ این صنعت، بی‌تردید موفقیت تجاری شما تضمین شده است. در کتاب «دیزل بانک»، ایده‌های کاربردی کسب‌وکار در دنیای کامیون برای شما آورده شده است. با مطالعهٔ این اثر هم می‌توانید به‌شکل مستقل و با همین محتوا شکل اجرایی به خود بگیرید و هم می‌توانید جرقه‌هایی در ذهن خلاق خود برای کسب‌وکارهای جدید، اختصاصی و انحصاری به دست آورید. یکی از مواردی که فرصت پرداختن به آن در کتاب حاضر فراهم نشده، موضوع کسب‌وکارهای محلی مرتبط با دنیای کامیون است؛ لزوماً نباید الگویی از کسب‌وکارهای رایج در اروپا را پیاده کنیم و یا حتماً کسب‌وکار بزرگ و گسترده‌ای آغاز کنیم.

خواندن کتاب دیزل بانک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کسب‌وکار در دنیای کامیون پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دیزل بانک

«برگزار کننده نمایشگاه‌های کامیونی باشید، از جمله برگزار کننده یک نمایشگاه فوق‌العاده حرفه‌ای کامیون‌های کلاسیک. سعی کنید به یک پِبل بیچ در دنیای کامیون تبدیل شوید؛ نمایشگاه خودروهای کلاسیک Pebble Beach هر ساله با حضور برجسته‌ترین خودروهای کلاسیک برگزار می‌گردد و تاریخ این صنعت را به صورت زنده برای علاقمندان با بالاترین کیفیت به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه به عنوان یک رویداد کلاس جهانی از بخش‌هایی چون حراج خودروهای کلاسیک و نمایش کانسپت‌های مدرن نیز بهره می‌برد. تشریفات و پذیرایی در این نمایشگاه به صورت کاملاً لوکس صورت می‌پذیرد.

اگر به سمت برپایی نمایشگاه کامیون‌های اسپرت و تیونینگ شده رفتید سعی کنید به بزرگترین گردهمایی کامیونی در سطح خاورمیانه بیندیشید. در فضایی بسیار بزرگ با حضور تمام علاقمندان و دوستداران کامیون از سراسر کشور. نمایشگاه را در شهری برگزار کنید که سایر شهرها به آن دسترسی ساده‌تری داشته و از آب و هوای مطلوبی برخوردار باشد. رعایت برپایی منظم، سهولت شرکت در آن، گستردگی امکانات برای شرکت کنندگان و اهدا جوایز ارزشمند می‌تواند منجر به کسب اعتبار در دنیای کامیون و حمل و نقل برای شما به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه گردد؛ اعتبار و خوشنامی موجی از اسپانسرهای تجاری را به سوی شما روانه خواهد ساخت. می‌توانید ضرب سکه‌های یادبود را نیز به فعالیت‌های خود اضافه نمایید، سکه‌هایی از جنس طلا، نقره، مس و برنج. این سکه‌های یادبود کلکسیونی را بر اساس رویداد‌های تاریخی دنیای کامیون ضرب و در نمایشگاه‌های خود به علاقمندان عرضه نمایید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۷۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان