دانلود و خرید کتاب حال خوب، کودک حرف شنو اعظم رحیمی مند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حال خوب، کودک حرف شنو اثر اعظم رحیمی مند

کتاب حال خوب، کودک حرف شنو

ویراستار:زهرا صنوبری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حال خوب، کودک حرف شنو

کتاب حال خوب، کودک حرف شنو نوشتهٔ اعظم رحیمی مند و ویراستهٔ زهرا صنوبری است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب حال خوب، کودک حرف شنو

اگر این کتاب را برای مطالعه انتخاب کردی، حتماً یا مادری هستی که از بی‌توجهی‌های فرزندش به ستوه اومده، یا پدری هستی که به‌خاطر نافرمانی‌های کودکش دیگر نمی‌تواند خشمش را کنترل کند و یا مربی و معلمی هستی که دنبال راهکار مناسب برای ایجاد نظم و تقویت روحیه‌ٔ کار گروهی در کلاس می‌گردد.

کتاب حال خوب، کودک حرف شنو چکیده‌ٔ چندین کتاب درزمینه‌ٔ فرزندپروری و نتیجه‌ٔ سال‌ها تجربه‌ٔ نویسنده در کار آموزش‌وپرورش مربیان و نوآموزان مختلف در مهدکودک هست.

این کتاب که دومین جلد از مجموعه کتاب‌های من با عنوان حال خوب، زندگی شاد، فرزند موفق هست، با موضوع حال خوب و ایجاد روحیه‌ٔ مشارکت چاپ می‌شود و به شما مخاطب عزیز با بیانی ساده کمک می‌کند تا راه‌های افزایش اعتماد کودکان، اصلاح رفتار و مهم‌تر از همه افزایش حس مسئولیت‌پذیری را آموزش بدهد تا با مطالعه این کتاب هم خودت را بیشتر بشناسی و هم بتونی والد یا مربی مؤثر و کارآمدی باشی تا با شیوه‌ای صحیح روحیه‌ٔ همیاری را در کودک پرورش داده و تقویت کنی. 

خواندن کتاب حال خوب، کودک حرف شنو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حال خوب، کودک حرف شنو

«حال خوب

من تو کارگاه‌هایی که برگزار می‌کنم، خودم بخش اولش؛ یعنی حال خوب ... رو خیلی دوست دارم. چون واقعاً می‌بینم که تمام والدینی که با نگرانی برای آینده‌ی تربیتی فرزندشون میان این جلسات تا بهشون کمک بشه، نیاز دارن اول حال روحی خودشون خوب بشه و تو این سال‌ها واقعاً به این نتیجه رسیدم که بیشتر ناسازگاری‌ها و عکس‌العمل‌های منفی کودکان نتیجه رفتار و احساس والدین هست و این امر اجتناب‌ناپذیره؛ حداقل تا پایان سن کودکی و این ما هستیم که بر لوح سفید افکار و احساسات فرزندانمون طرح می‌اندازیم. پس واجب دیدم که بخش اول تمام کارگاه‌ها و به تبع اون کتاب‌ها رو تکنیک‌های خودشناسی با عنوان حال خوب، به والدین و مربیان عزیز تقدیم کنم. امیدوارم سهمی هرچند کوچک در بهبود حال شما مخاطب عزیز داشته باشم.

یکی از اتفاق‌های قشنگی که ما می‌تونیم برای خوب‌بودن حالمون انجام بدیم، تغییرکردنه. همیشه توقع داریم که دیگران تغییر کنن. میگی، «اگه همسرم به من توجه بیشتری می‌کرد، من خیلی احساس خوشبختی می‌کردم یا «اگه بچم درسخون بود، من دیگه غمی نداشتم» و ... غافل از اینکه اولین قدم برای این اگه‌ها یا ای کاش‌ها رو باید خودمون برداریم. تغییرکردن سخته؛ چون ذهن عادت کرده به تنبل‌بودن، مغز عادت کرده به فرمان‌دادن‌های تکراری. اما هر تغییر کوچیکی، دنیای بزرگی از اعتمادبه‌نفس و احساس خوب رو برامون به ارمغان میاره و باعث میشه خوب زندگی کنیم و خوب زندگی‌کردن رو به فرزندانمون با رفتارمون بیاموزیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان