دانلود و خرید کتاب زندگی با دوچرخه علیرضا مصباح فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی با دوچرخه اثر علیرضا مصباح فر

کتاب زندگی با دوچرخه

انتشارات:انتشارات تیک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی با دوچرخه

کتاب زندگی با دوچرخه نوشتهٔ علیرضا مصباح فر است. انتشارات تیک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد دوچرخه‌سواری است.

درباره کتاب زندگی با دوچرخه

کتاب زندگی با دوچرخه ابتدا از اینکه چه دوچرخه‌ای برای سوارشدن مناسب است سخن گفته و سپس به یادگیری دوچرخه‌سواری، لباس مناسب برای این کار، ارتباط این ورزش با تغذیه و سفر با دوچرخه پرداخته است. پیش از سخن پایانی نویسنده در این اثر، بخشی را به نام «نوشتن و یادداشت‌برداری در دوچرخه‌سواری» می‌خوانید. علیرضا مصباح فر در بخش‌هایی از کتاب خود، از بیانی روایت‌گونه برای انتقال تجربه‌هایش در این زمینه استفاده کرده است.

خواندن کتاب زندگی با دوچرخه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد دوچرخه‌سواری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی با دوچرخه

«بیشترین فراوانی تولید و استفاده دوچرخه، متعلق به دوچرخه‌های کوهستان هست. این مدل دوچرخه در سایز و تنوع و رنج قیمتی مختلف وجود دارد. به نسبت دوچرخه‌های شهری استحکام بیشتری دارد. به‌جای دوشاخ جلو دارای کمک است؛ که در جاده‌های ناهموار کاربرد دارد.

این نوع دوچرخه لاستیک‌های پهن‌تری نسبت به سایر دوچرخه‌ها دارد که برای جاده‌های ناهموار و سنگلاخی مناسب است؛ ولی درحرکت اصطکاک بیشتری ایجاد می‌کند.»

نظرات کاربران

alikhodaie
۱۴۰۲/۰۳/۱۲

علاوه بر نکات کاربردی کتاب که حاصل تجربه زیسته مولف است دیدگاه ایشان در خصوص دوجرخه سواری نه صرفا به عنوان ورزش بلکه به عنوان سبکی از زندگی بسیار جالب است و می تواند مورد توجه کسانی قرار بگیرد که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان