دانلود و خرید کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی مانفرد فرینگز ترجمه علی قیصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی اثر مانفرد فرینگز

کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی

معرفی کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی

کتاب الکترونیکی «ماکس شلر و پدیدارشناسی» اثری از مانفرد فرینگز است که با ترجمهٔ علی قیصری در انتشارات خوارزمی چاپ شده است.  شلر از فیلسوف‌های مهمی بود که برای اولین بار به طور جامع مفاهیم پایه‌ای پدیدارشناسی را با بینش‌های نوین در زمینه‌هایی نظیر انسان‌شناسی فلسفی و متافیزیک ترکیب می‌کرد. 

درباره کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی

مجموعه شامل آثار ماکس شلر است که توسط مانفرد فرینگز ویرایش و آمادهٔ چاپ شده‌اند. این آثار علاوه‌بر اینکه به ما اجازه می‌دهند تا با اندیشه‌های شلر به صورت مستقیم آشنا شویم، بلکه فرصتی برای درک چگونگی تأثیرگذاری این اندیشه‌ها بر نسل‌های بعدی از فیلسوفان و نظریه‌پردازان را نیز فراهم می‌کند. تمرکز اصلی شلر در زمینهٔ فلسفه بر پدیدارشناسی، اخلاق و انسان‌شناسی است. شلر به دلیل نگاه عمیق و منحصربه‌فرد خود به ارتباط بین احساسات و اخلاقیات و تأثیر آن‌ها بر فهم ما از دنیای اطرافمان، شناخته شده است. او در نوشته‌هایش به بررسی نقش عاطفه و ارزش‌ها در تعیین ساختار اساسی تجربه‌های انسانی می‌پردازد و با این کار، پایه‌هایی برای بحث‌های بعدی در فلسفهٔ اخلاق و پدیدارشناسی فراهم آورد.

کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی برای کسانی که مایل‌اند درباره مفاهیم پدیدارشناسی و نقش آن در تحلیل وجود انسانی بیشتر مطالعه کنند، مناسب است. آثار منتشر‌شده در این مجموعه شامل بخش‌هایی درباره اخلاق و شناخت‌شناسی، متافیزیک، انسان‌شناسی و فلسفه و تاریخ است و تصویری جامع از فکر و فلسفهٔ شلر ارائه می‌دهند و به بینش‌هایی در خصوص نحوه تعامل انسان با جهان پیرامون خود و ارزش‌هایی که در این تعاملات شکل می‌گیرند، می‌پردازند.

کتاب ماکس شلر و پدیدارشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

پژوهشگران و دانشجویانی که در زمینه‌هایی نظیر پدیدارشناسی، اخلاق، متافیزیک و تاریخ فلسفه تحصیل یا تحقیق می‌کنند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۳۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۹۰,۵۰۰
تومان