دانلود و خرید کتاب من تمرکز هستم سوزان ورده ترجمه دپارتمان ترجمه مهرسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من تمرکز هستم اثر سوزان ورده

کتاب من تمرکز هستم

معرفی کتاب من تمرکز هستم

کتاب من تمرکز هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمهٔ دپارتمان ترجمه مهرسا و ویراستهٔ سیده هستی حسینی است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب من تمرکز هستم

کتاب من تمرکز هستم با تصویرسازی‌های «پیتر اچ. رینولدز» منتشر شده است. کودک در این کتاب با معنای تمرکز آشنا می‌شود و نکاتی دربارهٔ یوگا می‌آموزد. شخصیت اصلی داستان دربارهٔ نگرانی‌ها و استرس‌هایش می‌گوید و برای کنترل آن‌ها و رسیدن به آرامش به یوگا پناه می‌برد. تصویرگر کتاب بعضی از حرکات یوگا را به تصویر درآورده است تا کودک با آن‌ها آشنا شود. کودک هنگام خواندن این کتاب می‌آموزد در هنگام آشفتگی و اضطراب باید ذهنش را آرام کند و یوگا یکی از چیزهایی است که در این راستا می‌تواند به او کمک کند.

خواندن کتاب من تمرکز هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی ۵ تا ۹ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پیتر اچ. رینولدز

پیتر اچ. رینولدز متولد ۱۹۶۱ در کشور کانادا است. او در یک خانوادهٔ فرهنگی و اهل جست‌و‌جو به دنیا آمده است و یک برادر دوقلو دارد. پیتر اچ . رینولدز از ۷ سالگی نوشتن را شروع کرده و بیش از ۶۰ عنوان کتاب نوشته است. او دوست دارد با نوشته‌ها و تصویرهایش به کودکانی که از مسیر اصلی خود خارج شده‌اند، کمک کند. یکی از کتاب‌های بسیار معروف او کتاب «نقطه» است. او در کتاب‌هایش کودکان را به تفکر، خلاقیت و توجه به توانایی‌های وجودی دعوت می‌کند. عنوان برخی دیگر از آثار او «بیا خیال ببافیم»، «نقاشی‌های مچاله» و «با قلبت بنواز» است.

نظرات کاربران

کاربر 8070853
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

عالی توصیه میکنم بخونیدش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۶۰۰
تومان