دانلود و خرید کتاب من انسان هستم سوزان ورده ترجمه دپارتمان ترجمه مهرسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من انسان هستم اثر سوزان ورده

کتاب من انسان هستم

معرفی کتاب من انسان هستم

کتاب من انسان هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمهٔ دپارتمان ترجمه مهرسا و ویراستهٔ سیده هستی حسینی است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب من انسان هستم

کتاب من انسان هستم با تصویرسازی‌های «پیتر اچ. رینولدز» منتشر شده است. کودک در این کتاب با معنای انسان‌بودن آشنا می‌شود. او ابعاد مختلف انسان را می‌فهمد؛ اینکه چه توانایی‌هایی دارد و حتی این را می‌فهمد که چه موانعی در درون یک انسان می‌تواند وجود داشته باشد. سوزان ورده در این کتاب می‌گوید که زندگی انسان پر از چالش، مشکلات و مسائل مختلف است و لازم است کودک بداند که به‌عنوان یک انسان طبیعی است اگر از او اشتباهی سر بزند، اما مهم این است که چگونه با آن اشتباه برخورد کند. اینکه بتواند اشتباه خود را بپذیرد و درست تصمیم بگیرد، بسیار مهم است. کودک با خواندن این کتاب می‌آموزد که انسان یک موجود یادگیرنده است و ما انسان‌ها مدام در حال یادگیری و رشد هستیم و خوب است با شناخت بیشتر خود به رشد و یادگیری خود کمک کنیم. تصویرهای کتاب در درک بهتر مفاهیم بسیار کمک کرده‌اند و مانند مثالی برای کودکان عمل می‌کنند.

خواندن کتاب من انسان هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پیتر اچ. رینولدز

پیتر اچ. رینولدز متولد ۱۹۶۱ در کشور کانادا است. او در یک خانوادهٔ فرهنگی و اهل جست‌و‌جو به دنیا آمده است و یک برادر دوقلو دارد. پیتر اچ . رینولدز از ۷ سالگی نوشتن را شروع کرده و بیش از ۶۰ عنوان کتاب نوشته است. او دوست دارد با نوشته‌ها و تصویرهایش به کودکانی که از مسیر اصلی خود خارج شده‌اند، کمک کند. یکی از کتاب‌های بسیار معروف او کتاب «نقطه» است. او در کتاب‌هایش کودکان را به تفکر، خلاقیت و توجه به توانایی‌های وجودی دعوت می‌کند. برخی دیگر از آثار او عبارت است از «بیا خیال ببافیم»، «نقاشی‌های مچاله» و «با قلبت بنواز».

نظرات کاربران

کاربر 8500011
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

این کتاب ما رو به راه دُرُست می برد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۶۰۰
تومان