دانلود و خرید کتاب چرا این قدر ساکتی؟ ژاکلین دیسفورج ترجمه مریم عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا این قدر ساکتی؟ اثر ژاکلین دیسفورج

کتاب چرا این قدر ساکتی؟

معرفی کتاب چرا این قدر ساکتی؟

کتاب چرا این قدر ساکتی؟ نوشتهٔ ژاکلین دیسفورج و ترجمهٔ مریم عظیمی و سیده هستی حسینی و ویراستهٔ سمیه حیدری با تصویرگری ریسا هوگو است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چرا این قدر ساکتی؟

ماری لوئیس عاشق تنهایی و سکوت بود. او خیلی باهوش و حواس‌جمع بود و دلش می‌خواست در آرامش بنشیند و کتاب بخواند. ماری آن‌قدر آرام بود که هیچ‌وقت دوست نداشت حرف بزند؛ وقتی همه ازش می‌پرسیدند: «چرا این‌قدر ساکتی؟» هیچ جوابی نداشت به بقیه بدهد تا اینکه یک روز فکر بکری به ذهنش رسید!

هیدن ورلد بوکس دربارهٔ این کتاب می‌گوید: داستانی فوق‌العاده زیبا برای کودکانی که هم به صحبت‌کردن علاقه دارند و هم به گوش‌کردن.

یوث سرویسز بوک نیوز دربارهٔ این کتاب می‌گوید: این کتاب می‌تواند بحث درباره‌ٔ تفاوت کودکان را باز کند و اینکه باید ما این تفاوت‌ها را با آغوش باز بپذیریم.

سی‌‌ام ریویز دربارهٔ این کتاب می‌گوید: این کتاب با قهرمان‌پروری و شخصیت‌پردازی از سکوت و روش تفکر و تامل ماری لوئیس، تفاوت را ارج می‌نهد.

خواندن کتاب چرا این قدر ساکتی؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب باید در همه‌ٔ مهدکودک‌ها بلندخوانی شود و البته باید جایی هم در کتابخانه‌های مدرسه‌ها و خانه‌ها داشته باشد. کودکان ۹ سال به بالا مخاطبان این کتاب هستند.

درباره ژاکلین دیسفورج

ژاکلین دیسفورج برای نشریه‌ها و مجله‌های بسیاری مطلب می‌نویسد. او جوایز بسیاری مثل نیوویس‌اوارد (New Voice Award) برده است و نامزد دریافت جوایز معتبر ادبی بسیاری مثل پوش‌کت (Pushcat) شده است. ژاکلین در اونتاریو کانادا با همسر و دخترش زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان