دانلود و خرید کتاب یافتن بکارت من ریچارد برانسون ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یافتن بکارت من اثر ریچارد برانسون

کتاب یافتن بکارت من

امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یافتن بکارت من

خلاصه‌کتاب یافتن بکارت من نوشتهٔ ریچارد برانسون و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. داستان یکی از بهترین کارآفرین‌های جهان در این کتاب آمده است. با مطالعهٔ این خلاصه کتاب می‌آموزید در ۲۰ سال گذشته بر ریچارد برانسون چه گذشته است؟

درباره خلاصه‌کتاب یافتن بکارت من

ریچارد برانسون نیازی به معرفی ندارد؛ چراکه سابقه طولانی او به عنوان رهبر برندِ همیشه موفقِ ویرجین او را به یکی از شاخص‌ترین کارآفرینان امروزی تبدیل کرده است. به گونه‌ای که اگر شخصی به دنبال کشف راز تبدیل شدن به کارآفرینی بزرگ باشد، احتمالاً به داستان موفقیت برانسون در ویرجین رجوع خواهد کرد.

«یافتن بکارت من» ادامه‌‌ٔ کتابِ «از دست دادن بکارت من» است که داستان زندگی ریچارد برانسون را از سال ۱۹۹۸ به تصویر می‌کشد. در این کتاب، ما تفسیر خودِ برانسون از وقایعی را بیان خواهیم کرد که از آن زمان نه فقط ویرجین، بلکه او و شخصیتش را شکل داده است؛ وقایعی همچون نبرد حماسی ویرجین آتلانتیکس و بریتیش ایرویز، به هم زدن بازار تلفن‌های همراه با ویرجین موبایل و مأموریت شخصی او در ویرجین گلِکتیک برای بردن افراد به فضا با فضاپیمای خود!

خواندن خلاصه‌کتاب یافتن بکارت من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب یافتن بکارت من

«اگر یکی از بدترین کسب‌وکارهای موجود در شهر از شما بخواهد با او شریک شوید، چه می‌کنید؟

این مخمصه‌ای بود که در آن افتادم، اما به خوبی از آن استفاده کردم. سیمون دافی مدیرعامل شرکت ان‌تی‌ال غول ارتباطات کابلی بین‌المللی، نظرم را درباره پیوستن به ویرجین مدیا جویا شده بود. ان‌تی‌ال در آن زمان شرکتی بود که معمولاً مشتریان از آن با نام جهنم ان‌تی یاد می‌کردند. این شرکت در تحقیقاتی که درباره خدمات مشتری انجام می‌گرفت، همواره پایین‌ترین رتبه را داشت!

پیشنهاد دافی آنقدر جذاب بود که نمی‌توانستم آن را رد کنم. فرصتی برای ویرجین مدیا به وجود آمده بود تا با استفاده از کابل‌های تلویزیون، خدمات اینترنتی، اینترنت ثابت و اینترنت گوشی‌های همراه، راهی به خانه مردم پیدا کند.

دافی نام آن را نمایش چهارگانه گذاشته بود، اما من مثل همیشه نامی عامیانه‌تر را ترجیح می‌دادم و نام «چهار نمایش» را انتخاب کردم.

با نگاهی به خدمات مشتری ان‌تی‌ال، به سرعت متوجه مشکلی خواهیم شد:

کلیه اپراتورهای ارائه خدمات از دستورالعمل‌های مشخص و ثابتی استفاده می‌کردند، اما من این دستورالعمل‌های ثابت و مشخص را حذف نموده و تمامی اعضای هیئت مدیره را با راه و روش ویرجین، هم‌نظر کردم. در واقع به آن‌ها گوشزد کردم که خودتان باشید و برای کمک به مشتری هرگز از یک دستورالعمل استفاده نکنید.

بسیار مشتاق بودم تا با یک سرویس، بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده کنم. زمان زیادی طول نکشید که این محصول توانست رضایت کامل مشتریان را به دست آورد. ویرجین مدیا به اولین ارائه کننده پهنای باند و دومین ارائه کننده خدمات تلویزیون و تلفن منزل در بریتانیا تبدیل شد (جالب است بدانید که خدمات صدا و سیمای بریتانیا از طریق کابل به منازل ارائه می‌گردد).

روپرت مرداک تنها کسی بود که در این میان خوشحال نبود. او مالک شرکت اسکای تی‌وی بزرگ‌ترین ارائه کننده خدمات تلویزیونی در بریتانیا بود. زمانی که سهام شرکت آی‌تی‌وی عرضه عمومی شد، مرداک ۱۷/۹ درصد آن را به قیمت ۹۴۰ میلیون پوند خرید. تنها دلیل او برای این کار، جلوگیری از ادغام این شرکت با ویرجین مدیا بود؛ اما دفتر تجارت عادلانه بریتانیا در این موضوع با اسکای تی‌وی مهربان نبود. این دفتر به خاطر نقض مقررات و عدم رعایت تجارت عادلانه، مرداک را مجبور کرد بیش از ۱۰ درصد سهامش را بفروشد. او در این ماجرا ۳۴۸ میلیون پوند متضرر شد.

علاوه بر این، مرداک مالک شرکت نیوز کُرپ هم بود؛ شرکتی که یکی از شرکت‌های تابع و فرعی آن در سال ۲۰۱۱، به خاطر هک کردن تلفن‌های من، خانواده و همسایگانم مسئول شناخته شده بود. پس از آنکه نقض حریم شخصی توسط مرداک اثبات شد، از طرف او یک نامه عذرخواهی دریافت کردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۳۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان