دانلود و خرید کتاب به زبان تد کارمین گالو ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به زبان تد اثر کارمین گالو

کتاب به زبان تد

نویسنده:کارمین گالو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به زبان تد

خلاصه‌کتاب به زبان تد نوشتهٔ کارمین گالو و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. سخنرانی حرفه‌ای به سبک تد در این کتاب آمده است. با مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب می‌آموزید که چگونه یک سخنرانی به‌یادماندنی ارائه دهید.

درباره خلاصه‌کتاب به زبان تد 

چگونه می‌توان ایده‌ٔ خارق‌العاده‌ای ارائه‌ کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت؟ امروزه، با توسعه‌ٔ‌ تکنولوژی و افزایش ارتباطات جهانی، به‌صورت روزانه، از سراسر جهان، بهمنی از اطلاعات به گیرنده‌های ما سرازیر می‌شود؛ بنابراین، اگر کسی می‌خواهد ایده‌اش به گوش همگان برسد و مرکز توجه قرار گیرد، باید در ارائه‌ٔ هرچه بهتر آن سخت تلاش کند. در واقع، باید آن را به‌فروش برساند.

در خلاصه‌کتاب به زبان تد، بیش از ۵۰۰ سخنرانی محبوب در همایش‌های تِد بررسی شده و سه ویژگی مشترکی که موجب برتری این سخنرانی‌ها نسبت به سایرین می‌شود، ارائه شده است.

در همه این سخنرانی‌ها:

۱) موضوع مورد بحث، بدیع و نو بود؛

۲) سخنرانان، توانسته‌ بودند با تماشاگران، ارتباط عاطفی برقرار کنند؛

۳) مطالب کلیدی، به طرزی به‌یادماندنی ارائه شدند.

خواندن خلاصه‌کتاب به زبان تد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سخنرانی‌های مشهور دربارهٔ موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب به زبان تد

««دیل کارنگی»، در سال ۱۹۱۵ اولین کتاب توسعهٔ فردی به نام «آیین سخنرانی» را نوشت. دیل، در این کتاب، به شرح شیوه‌ای موثر برای ارائهٔ مطلب پرداخت. به‌نظر می‌رسد که حتی ۱۰۰ سال پیش نیز افراد برای دستیابی به موفقیت، به روشی نیاز داشتند تا برتری خود را نسبت به سایرین نشان دهند.

در دنیای امروز، شرایط سخت‌تر شده‌است و برای دوام در رقابت شدید جهانی، باید به فروشنده‌ای عالی تبدیل شد.

«دنیل پینک» در کتاب خود به نام «فروش، انسان است»، به همین نکته اشاره می‌کند و می‌گوید که «امروزه، چه بخواهیم و چه نخواهیم، همهٔ ما فروشنده‌ایم.»

حال، کجا می‌توانید مهارت فروش را به‌خوبی بیاموزید و آن را تقویت کنید؟ چه جایگزینی برای کتاب آیین سخنوری وجود دارد؟

این رویداد، همایشی معروف برای متفکران و مخترعین پیش‌رو است تا ایده‌های خود را به گوش جهانیان برسانند. همهٔ سخنرانی‌های تِد، به‌صورت آنلاین و بدون هزینه، در اختیار همگان قرار دارند و نمونه‌ای از مهارت کارآمد فروش هستند.

تِد، در سال ۱۹۸۴، برای نخستین بار (و تنها بار در آن سال)، برگزار شد؛ شش سال بعد، در ۱۹۹۰ آغازی دوباره و پرقدرت داشت و به‌تدریج به شهرت رسید. حال، تِد در سرتاسر جهان برگزار می‌شود. در واقع، هر روزه، پنج مراسم «تداکس» در همایش‌های بین‌المللی تِد (که امتیاز برگزاری را از تِد دریافت کرده‌اند،) در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا اجرا می‌شوند.

سخنرانان مراسم تداکس، از میان نوابغ و اشخاص موفق انتخاب می‌شوند و به‌همین‌خاطر، سخنرانی‌های آن‌ها منبعی باارزش برای هر کسی که می‌خواهد مهارت ارائهٔ خود را تقویت کند، محسوب می‌شوند

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۲۳٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان