دانلود و خرید کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن آیدا عارف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن اثر آیدا عارف

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

معرفی کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن نوشتهٔ آیدا عارف است و انتشارات کتابداران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

برنامه‌ریزی ذهن و فنون موفقیت یک سیستم جدید برنامه‌ریزی در ضمیر ناخودآگاه انسان است که از طریق آن تحولی عظیم در نظام فکر، شخصیت، باورها و روحیه یک انسان ایجاد می‌شود.

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن با بررسی علمی پیرامون قدرت فکر و استفاده از کنفرانس‌های علمی، همایش‌ها و دوره‌های مختلف تکنولوژی فکر و موفقیت و با هدف انتقال دستاوردهای بی‌نظیر برنامه‌ریزی ذهن و ضمیر ناخودآگاه جهت دستیابی به موفقیت در تمام زمینه‌‌های زندگی بشر نوشته شده است.

در این سیستم علمی و تکنولوژیکی با استفاده از پروگرام کردن ضمیر ناخودآگاه می‌توانید نظام باورها و شخصیت خود را از نو بسازید و با استفاده از سیستم مدیریت روحیه از طریق ضمیر ناخودآگاه به دنیایی از آرامش و نشاط برسید و از این رهگذر به خلق اندیشه‌های هدفمند و امیدبخش بپردازید و از زندگی خود یک شاهکار بسازید.

خواندن کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

«لبخند زدن یعنی چهره گشاده داشتن، هنگامی که ما لبخند میزنیم حال چه واقعی باشد و چه مصنوعی، ذهن انسان تفاوت این دو را درک نمی‌کند و به مغز دستور ترشح هورمون های شادی آور مثل آندروفین، سرتونین را می‌دهد. پس بیایید همیشه و در هر شرایطی لبخند بزنیم و چهره گشاده و متبسم داشته باشیم که این کار هم باعث ایجاد شادی درونی در وجود خود ما می شود و هم هنگامی که دیگران ما را میبینند با یک چهره مهربان و سرشار از انرژی مثبت مواجه می‌شوند و حس خیلی خوبی به ما و به خودشان و زندگی پیدا می کنند.

لبخند و سکوت ۲ راه تکنولوژی موفقیت در زندگی می باشد.

هنگامی که سکوت می‌کنیم از ایجاد مشکلات دلخوری ها در زندگی جلوگیری می کنیم و هنگامی که لبخند میزنیم باعث تسهیل و حل شدن دلخوری های ایجاد شده برای طرف مقابلمان می شویم.

مزیت دیگر لبخند زدن همیشگی این است که هنگامی که یک فرد در تمام مواقع زندگی لبخند بر لب دارد حتی هنگام مواجه شدن با سختی‌ها و مشکلات، علاوه بر اینکه این چهره گشاده باعث عزیز تر شدن وی پیش دیگران می‌شود و سعی در جهت رفع مشکل او می کنند، کائنات نیز می‌گویند: بدهید به او هر آنچه را که می خواهد و سیراب کنید چنین بنده ای را حتی در مواجه با مشکلات باز هم لبخند می زند و خود را نمی بازد.

دوستی به من میگفت من خیلی از معاشرت و هم نشینی با شما خوشحال و خرسندم که یکی از علل آن را لبخند همیشگی بر لب داشتن شمرد.

تکنولوژی موفقیت می گوید برای کسب درجات بالای موفقیت در زندگی یک تکنیک بسیار سازنده و کارساز این است که همیشه و در هر شرایط و در مواجه شدن با تمام مراحل سخت زندگی لبخندی ملیح بر لب داشته باشید تا به مشکلات و دیگران نشان دهید شما خیلی قوی تر از مشکلات هستید و بدین گونه مشکلات به آسانی برای شما حل خواهند شد زیرا این گونه است که روحیه خود را بر شادی حفظ می‌کنید و با اعتماد به نفس بالا به مقابله با سختی می روید و با یک چهره گشاده و خنده رو هم حال درونی بهتری دارید و حال درونی عالی باعث ایجاد افکار بهتر و راه حل های مختلف برای حل مشکلات می شود.

پس ای دوست عزیز که این کتاب را می خوانی همیشه تمرین کن که لبخند ملیح بر لب داشته باشی. نه لبخندی که نشانه تمسخر یا غرور باشد، لبخندی از روی آرامش درونی و صلح با تمام کائنات هستی و مثبت اندیشی باطنی که از قدیم هم گفته اند:

"خنده بر هر درد بی درمان دواست"

امروزه پزشکان یک راه درمان بیماری های لاعلاج را خنده درمانی تشخیص داده اند که از بیمار می خواهند هرروز به مدت ۳۰ دقیقه در کلاس smilling  شرکت کرده و بی‌دلیل بخندد که طبق تحقیقات انجام شده این خنده باعث رفتن بیماری های جسمی و روحی بعد از مدت چند ماه می گردد. اصلا شما ببینید هنگامی که چهره خود را در آینه مشاهده می کنید اگر لبخند به چهره داشته باشید چقدر چهره شما زیباتر و دلنشین تر می شود نسبت به زمانی که چهره عبوس و اخمو دارید.

که زیبایی واقعی چهره هر فرد در لبخندی است که آن فرد بر لب دارد. هستند افرادی که شما مشاهده می کنید که خیلی زیبا رو هستند ولی چون چهره عبوس و اخمو دارند، اصلاً جذاب و دلنشین برای شما نمی باشند و بالعکس افرادی که هرچه نگاه می کنید هیچ زیبایی خاصی در اجزای چهره آنها نمی بیند ولی بی دلیل آن که همیشه متبسم و خنده رو هستند بسیار جذاب و آرامش بخش برای شما بوده و همیشه تمایل به برقراری ارتباط بیشتر با آن افراد دارید زیرا که لبخند سرشار از انرژی مثبت است که فردی که لبخند می زند آن انرژی را به خود و محیط اطرافش ساطع می‌کند و هنگامی که شما در مدار انرژی مثبت این افراد قرار می گیرید می‌توانید از هاله انرژی آنها تغذیه روحی کنید و می بینید که با دیدن این افراد احساس آرامش می‌کنید و می‌گویید چقدر فلانی آرامش بخش است، چقدر دوست دارم در مواقع مشکلات و ناراحتی ها با فلانی درد و دل کنم و کنار او باشم در حالی که آن شخص هیچ کار خاصی برای شما انجام نمی دهد فقط با تبسم و لبخندی که بر چهره و لب دارد جذاب ترمی شود.

در هنگام مواجه شدن با سختی‌ها و مشکلات زندگی اگر ما چهره عبوس و اخمو داشته باشیم و به زمین و زمان و بد و بیراه بگوییم، نه تنها مشکلمان حل نمی‌شود بلکه با چهره عبوس و عصبانی هیچ راه حل منطقی و کار گشایی به فکر و ذهنمان نمی‌رسد و دیگران هم هیچ گونه رغبتی به نزدیک شدن به چنین فرد خشمگین و بد اخلاقی و کمک‌رسانی به وی ندارند.

پس بیاییم همیشه لبخند بر لب داشته باشیم چه در مواقع شادی چه غیره که هنگامی که از درون شاد باشیم قطعا کارهای دنیای بیرون ما به خوبی انجام می‌شود و با داشتن یک فکر شاد و آرام در هنگام مسائل و سختی ها بهترین راه حل ها به ذهنمان می‌رسد و بدین ترتیب پله های موفقیت را یکی پس از دیگری می پیمایم و به هر آنچه در زندگی طالب هستیم میرسیم که همه ما این ضرب المثل را بسیار شنیده ایم که می گوید "بخند تا دنیا به روت بخنده"

هنگامی که با روی گشاده و خنده رو از خداوند رحمان هم هرگونه درخواست و طلبی بکنیم سریعاً به ما اعطا می کند زیرا که خداوند مهربان است و مهربانی را دوست می‌دارد.

که در احادیث و قرآن آمده که پیامبران و اولیای الهی همیشه لبخند بر لب داشتند و این ویژگی باعث محبوبیت بیشتر آنها در نزد مردم و جذب به دین شده است.»


زیبایی شناسی در اشعار تعزیه فارسی
عزت اله مردان
نوع دوستی؛ داروی شگفت انگیز
استفن ترزسیاک
سلول های بنیادی بالغ
محمدتقی قربانیان
بام جهان ارغیان در گذر تاریخ
احمد نیک گفتار
بارانی که نمی بارد
توحید آتوت
سالمندی و شکوفایی
لوسی پولوک
Ten Wishes
غلامرضا حیدری ابهری
مباحث پیشرفته در پایتون
سیاوش گنجی
آشنایی با مفاهیم بلاکچین و رمزارز
عرشیا رمضانی
شال های کشمیر
انسیه منتظری
بررسی و تحلیل معنایی و زبانی خطبه الوسیله
مهتاب میرزائی
مدیریت فناوری اطلاعات
مریم ملاباقر
از هرات تا اجمیر و طوس (جلد دوم)
احمدغنی خسروی
روایات ساختگی
ماجد کاظمی (دباغ)
درآمدی بر چالش ها و فرصت های حکمرانی صنعت پتروشیمی در ایران
امیر کارگر
پیرایش ابرو، صورت و بدن
پروانه خدارحمی
بیست و پنج سال در ایران چه گذشت؟ (جلد چهاردهم)
داوود علی بابایی
رویای شیرین
شیرین زحمت کش
الزامات قانونی - قراردادی استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی
سیدنصراله ابراهیمی
نقاشی و افشای راز درونی کودک
فرهاد عسگری منش

نظرات کاربران

اسماعیل خدامرادی
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

چرا نمیتوان کتاب راخرید هرکاری کردم نتوانستم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان