دانلود و خرید کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها محمدجواد محبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها اثر محمدجواد محبی

کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها

معرفی کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها

کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها (ONeNote) نوشتهٔ محمدجواد محبی است. انتشارات کلید آموزش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها

اگر شما هم به‌دنبال رسیدن به اهداف خودتان هستید و یا افزایش عملکرد برای شما مهم است، حتماْ دفترها و یادداشت‌های مختلفی دارید. حتماْ سررسیدهایی دارید که اهداف و برنامه‌های خود را در آن‌ها نوشته‌اید. هر چند که با استفادهٔ روزافزون از ابزار دیجیتال، کم‌کم استفاده از دفترچه‌های کاغذی کم شده، هنوز سردرگمی جایگاه رفیع خودش را دارد! چند بار شده که تمام هارد کامپیوتر خود را برای پیداکردن یک فایل زیرورو کرده‌اید و یا اینکه تمام ایمیل‌ها را برای پیداکردن یک مورد خاص شخم زده‌اید؟

کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها (در موبایل و کامپیوتر) به شما یاد می‌دهد افکار و ایده‌هایتان را به‌صورت دست‌نوشته و صوت یا تصویر ثبت کنید، یک مطلب را در گوشی ذخیره کنید و در هر دستگاه دیگری ببینید، راهی جدید برای سازمان‌دهی مهم‌ترین پروژه‌های زندگیتان داشته باشید و نیز یک قسمت از یک صفحهٔ اینترنتی را ذخیره کنید. می‌دانیم که از گذشته‌های دور، یکی از عادت‌های هر فرد موفقی، قدرت یادداشت‌برداری او بوده است. احتمالاْ اگر سعدی شیرازی قدرت یادداشت‌برداری بالایی نداشت، کتاب‌های گلستان و بوستانی خلق نمی‌شد و لقب «استاد سخن» به فرد دیگری می‌رسید.

خواندن کتاب کلید یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مهارت‌های کامپیوتری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان