دانلود و خرید کتاب این منم محمدعلی کلی برد ملتزر ترجمه سیده هستی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب این منم محمدعلی کلی

کتاب این منم محمدعلی کلی نوشتهٔ برد ملتزر و ترجمهٔ سیده هستی حسینی است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» است.

درباره کتاب این منم محمدعلی کلی

کتاب این منم محمدعلی کلی که با تصویرسازی‌های «کریستوفر الیوپولوس» منتشر شده، کودکان را با شخصیتی به نام «محمدعلی کلی» آشنا می‌کند. محمدعلی کلی، مبارز افسانه‌ای دنیا روی رینگ بوکس و بی‌نظیر بود. از او به‌عنوان بهترین بوکسور تاریخ یاد می‌شود، اما خودش می‌گوید مهم‌ترین مبارزه‌هایش علیه تبعیض نژادی در بیرون از رینگ بوده است. او اسمش را از «کاسیوس کلی» (Cassius Marcellus Clay) به محمدعلی تغییر داد و مسلمان شد. محمدعلی کوشید علیه بی‌عدالتی مبارزه کند. وقتی بقیه سعی می‌کردند او را بی‌رحمانه از روی رینگ زندگی پرت کنند بیرون، این بوکسور بی‌نظیر و خستگی‌ناپذیر پایِ عقاید و باورهایش ماند و کوتاه نیامد. محمدعلی رنج تمرین و مبارزه را تحمل کرد تا بتواند قهرمان مردم باشد. با او بیشتر آشنا شوید.

مجموعه کتاب‌های «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» با زبانی ساده، زندگی‌نامهٔ قهرمان‌های بزرگ جهان را بیان می‌کند. این کتاب‌ها با محوریت مشخصات و ویژگی‌های خاص قهرمانان بزرگ الهام‌بخش کودکان است تا در زندگی از هیچ چیز جدیدی نهراسند و هرگز دست از تلاش برای رسیدن به اهدافشان برندارند. زبان داستان این کتاب‌ها ساده و شیرین است و لحن طنزگونه‌ٔ آن توجه کودکان علاقه‌مند به داستان‌های غیرتخیلی را جلب می‌کند. داستان زندگی هر یک از افراد تأثیرگذار از زبان خودشان بیان می‌شود و این حس صمیمت خاصی برای مخاطب ایجاد می‌کند. در قسمت پایانی کتاب هم سال‌شماری از زندگی شخصیت مورد نظر همراه با تصاویری واقعی از زندگی آن شخصیت آورده شده است. برد ملترز (Brad Meltzer)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، داستان این مجموعه‌کتاب‌ها را ‌روایت می‌کند.

خواندن کتاب این منم محمدعلی کلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کتاب خوان
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

عالی است کتاب خیلی خوبی است من به همه پیشنهاد می کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان