دانلود و خرید کتاب گنج تربیت فاطمه پارسایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنج تربیت اثر فاطمه پارسایی

کتاب گنج تربیت

معرفی کتاب گنج تربیت

کتاب گنج تربیت نوشتهٔ فاطمه پارسایی است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از روش‌های بالابردن اعتمادبه‌نفس کودکان و نوجوانان سخن گفته است.

درباره کتاب گنج تربیت

می‌دانیم که کودکان و نوجوانان، بزرگ‌ترین سرمایهٔ زندگی هستند. کتاب گنج تربیت با هدف کمک به آن‌ها نوشته شده است. این کتاب حاوی معرفی روش‌های بالابردن اعتمادبه‌نفس کودکان و نوجوانان است. نویسنده ابتدا از رشد اجتماعی سخن گفته و سپس به موضوعاتی مانند مدیریت پول، شناخت و مهارت‌های اجتماعی، اعتمادبه‌نفس به‌عنوان احساس توانایی انجام کارها، تنبیه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عوامل کاهش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس فرزندان، خانواده و تأثیر آن بر شخصیت و اعتمادبه‌نفس فرزندان پرداخته است.

خواندن کتاب گنج تربیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد وضعیت اعتمادبه‌نفس کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گنج تربیت

«و این می‌شود که در بزرگسالی با بی‌نظمی روبرو نمی‌شود شلختگی لباس و کمد اتاق در کار نیست و همچنین ظاهر و پوشش کودک یا نوجوانت همیشه مرتب و منظم خواهد بود همین نظم ظاهری آراسته و شایسته به فرزندانمان اعتمادبه‌نفس بالا می‌دهد پس در پوشش فرزندمان همیشه بهترین را انتخاب کنیم و کمک کنیم مرتب و آراسته باشند البته در بحث انتخاب باید گفت که حق انتخاب در اولویت اول باید و قطعاً با فرزندان است و همیشه باید به نظر و انتخابش اهمیت ویژه‌ای داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان