دانلود و خرید کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 آلن میلر ترجمه رضا دست پروری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 اثر آلن میلر

کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 نوشتهٔ آلن میلر و دونالد برایر و ترجمهٔ رضا دست پروری است و انتشارات شمشاد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

همیشه کتاب‌هایی که ادعا می‌کنند مقدمه هستند یا می‌خواهند تازه‌کارها را راهنمایی کنند، کمک بیشتری به علاقه‌مندان کردند تا کتاب‌هایی که ادعای جامع بودن و آموزش صفر تا صد را دارند. کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان (Digital Marketing For Beginners) از این دسته کتاب‌هاست. کتابی که تلاش می‌کند تا با راهنمایی‌های ساده اما حرفه‌ای، مسیر پیش‌رو را برای علاقه‌مندان حوزه دیجیتال مارکتینگ روشن کند.

نویسندگان این کتاب با ارائه راهکارهای تجربه‌شده تلاش کردند تا از تعاریف غیرکاربردی و پیچیده دوری کنند و کتابی که در عمل کاربرد داشته باشد بنویسند. به همین دلیل این کتاب در طول مسیر کاری می‌تواند همراه شما باشد و در پروژه‌ها و چالش‌های مختلف به آن سر بزنید تا جواب سوالاتتان را پیدا کنید. این کتاب، دیجیتال مارکتینگ را جدا از سایر بخش‌های بازاریابی و کسب‌وکار نمی‌بیند. به همین دلیل بخش‌های مهمی از کتاب می‌تواند پیوندی برقرار کند بین حوزه‌های مختلف مانند SEO، SEM، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، برندینگ، بازاریابی ویدئویی و سایر بخش‌های مهم بازاریابی. حتی نویسندگان کتاب پا را یک قدم فراتر گذاشتند و به بررسی اشتباهات مرسوم بین دیجیتال مارکترها و قدم‌های اولیه‌ای که در مسیر درآمدزایی باید بردارید نیز می‌پردازند. در کنار همه این مزیت‌ها کتاب تلاش می‌کند تا صرفا آموزنده تکنیک‌ها نباشد و به شما کمک کند تا نگاهی استراتژیک به فضای دیجیتال و بازاریابی داشته باشید.

خواندن کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که در حوزهٔ دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

«بازاریابی دیجیتال از اواسط دههٔ ۱۹۸۰ آغاز شد. زمانی‌که شرکتی که اکنون به نام Channel Net معروف است و سپس به عنوان Soft Ad Group شناخته شد، با استراتژی بازاریابی خودرو برای مصرف‌کنندگان شروع به کارکرد. خوانندگان برخی از مجلات می‌توانند فرم موجود در داخل مجله را پر کنند، آن را از طریق پست ارسال کرده و یک فلاپی دیسک را از طریق نامه دریافت کنند. این فلاپی‌دیسک، حاوی تبلیغاتی برای شرکت‌های خودروساز بوده و آزمودن رانندگی آن‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌داد.

در دههٔ ۱۹۹۰، با رشد روزافزون افراد و شرکت‌هایی که درگیر اینترنت شدند، بازاریابی دیجیتال نیز رشد گسترده‌تری یافت. با درهم‌آمیختگی افراد با علایق مختلف از مناطق گوناگون در سراسر جهان، مجموعهٔ کاملاً جدیدی از فرصت‌ها برای ارتباط مردم با محصولات و خدمات ارائه شد. هنوز هم شرکت‌ها و مشاغل زیادی وجود داشتند که به تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات در مجله وابسته بودند.

در اوایل دههٔ ۲۰۰۰ و به ویژه پس از سال ۲۰۱۰، اینترنت در همه‌جا رواج یافت و اکثر مردم، به ویژه در کشورهای پیشرفته دارای حساب ایمیل، حساب شبکه‌های اجتماعی و همچنین دسترسی منظم به اینترنت بودند. اکنون که خرید آنلاین شکوفا شده و رشد می‌کند، سایت‌هایی مانند آمازون، از خرده‌فروشانی مانند Wal-Mart و Target پیشی می‌گیرند و شرکت‌های بزرگ، محصولات خود را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌های فیزیکی ارائه می‌دهند، بازاریابی دیجیتال به ضرورتی تبدیل شده است که شرکت‌ها را در حالت رقابتی باقی نگه می‌دارد.

این اصل نه‌تنها برای فروشگاه‌ها و برندهای زنجیره‌ای بزرگ بلکه برای مشاغل کوچک و محلی نیز صادق است. بسیاری از مشاغل کوچک با ارائهٔ محصولات منحصربه‌فرد خود در سراسر کشور و حتی در سراسر جهان رونق یافته‌اند. با این حال، برای اینکه مصرف‌کنندگان جدید در مورد آن‌ها چیزی بشنوند، باید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند.»

نظرات کاربران

yr500600@gmail.com
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

ترجمه خوبی نشده اگرچه محتوای کتاب خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲۶۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان