دانلود و خرید کتاب کلید ساخت بازی مصطفی صادقی رودباری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید ساخت بازی اثر مصطفی صادقی رودباری

کتاب کلید ساخت بازی

معرفی کتاب کلید ساخت بازی

کتاب کلید ساخت بازی نوشتهٔ مصطفی صادقی رودباری و رضا خلیلی است. این اثر یکی از کتاب‌های «مجموعهٔ کاربردی کلید» است که در انتشارات کلید آموزش منتشر می‌شود. مجموعه کتاب‌های کلید با نگرش به سیستم نوین آموزش در دنیا، مباحث مختلف آموزش کامپیوتر را به صورت کاملاً کاربردی و قدم‌به‌قدم، آموزش می‌دهند و خواننده را مستقیماً با پروژه‌های عملی درگیر می‌کنند.

دربارهٔ کتاب کلید ساخت بازی

در این کتاب با شیوهٔ ساخت بازی در نرم‌افزار Game Maker آشنا می‌شوید و طرز به‌کارگیری ابزار آن را فرامی‌گیرید.

بازی‌های رایانه‌ای یکی از سرگرمی‌های اصلی گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودک و نوجوانند. به کمک زبان های برنامه‌نویسی رایج بازی های جذاب و مهیجی تولید می‌شوند اما همهٔ افراد از عهدهٔ این کار برنمی‌آیند؛ بنابراین شرکت‌های نرم‌افزاری بزرگ در تمام دنیا شروع به تولید نرم‌افزارهای قدرتمند ساخت بازی‌های سرگرم‌کننده و باکیفیت کردند و به دنبال آن نرم‌افزارهای زیادی در زمینهٔ ساخت بازی‌های دوبعدی و سه‌بعدی روانهٔ بازار شد. 

Game Maker یکی از این نرم‌افزارها است که شرکت نرم‌افزاری YoYo Game نسخه‌های گوناگونی از آن را تولید کرده است. این نرم‌افزار هم یک محیط کدنویسی در اختیار کاربر می‌گذارد و هم مجهز به محیط بصری است که کاربر می‌تواند بدون حتی یک کدنویسی بازی مورد نظرش را بسازد.

در این کتاب بحث بازی‌سازی دوبعدی مطرح شده و نرم‌افزار Game Maker بررسی شده است. پروژه‌های کتاب از ساده شروع می‌شوند و مرحله‌به‌مرحله به سطح حرفه‌ای می‌رسند. همهٔ مراحل اصلی ساخت بازی از ایجاد شخصیت، صداگذاری و.... با استفاده از محیط بصری بیان شده است و کاربر می‌تواند فقط با یک کلیک ساده روی ابزارها یک بازی مهیج، فکری و یا چندمرحله‌ای تولید کند.

کتاب کلید ساخت بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خوانندهٔ این کتاب لازم نیست پیش‌زمینه‌ای در مورد بازی‌سازی داشته باشد؛ بنابراین خواندن کتاب را به همهٔ کسانی که به ساخت بازی علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان