دانلود و خرید کتاب کلید Aspen Hysys بنیامین جعفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید Aspen Hysys اثر بنیامین جعفریان

کتاب کلید Aspen Hysys

معرفی کتاب کلید Aspen Hysys

کتاب کلید Aspen Hysys  نوشتهٔ بنیامین جعفریان است. این اثر یکی از کتاب‌های «مجموعهٔ کاربردی کلید» است که در انتشارات کلید آموزش منتشر می‌شود. مجموعه کتاب‌های کلید با نگرش به سیستم نوین آموزش در دنیا، مباحث مختلف آموزش کامپیوتر را به صورت کاملاً کاربردی و قدم‌به‌قدم، آموزش می‌دهند و خواننده را مستقیماً با پروژه‌های عملی درگیر می‌کنند.

 دربارهٔ کتاب کلید Aspen Hysys

محاسبات پیچیده و دقیق در دنیای صنعتی امروز نیاز به نرم‌افزارهای مهندسی را چندین‌برابر کرده است تا جایی که آموزش نرم‌‌افزارهای مهندسی و تحصیلات آکادمیک کاملا بهم وابسته‌اند. و هیچ‌کدام به تنهایی توانایی راه‌انداری یک صنعت را ندارند.

امروز در صنعت نفت و گاز، نرم‌افزارهای پرکابرد و توانمندی طراحی شده‌اند که Aspen Hysys یکی از آنها است. این نرم‌افزار بیشتر در زمینهٔ طراحی فرایندهای شیمیایی کاربرد دارد. طراحی فرایندهای پایا، ناپایا، فرایندهای شیمیایی همراه با واکنش، Sizing و.... از توانمندی‌های این نرم‌افزار است. کار با نرم‌افزار Aspen Hysys نسبت به نرم‌افزارهای مشابه بسیار راحت‌تر است.

در این کتاب طراحی فرایندهای پایا با Aspen Hysys آموزش داده شده‌اند. در فصل اول کتاب، شیوهٔ انجام کارهای مقدماتی برای ورود به محیط شبیه‌سازی، همراه با نکات لازم توضیح داده شده است. در فصل دوم نحوهٔ تعریف جریان‌های انرژی و مواد توضیح داده شده و در فصل سوم، چگونگی استفاده از تجهیزات در شبیه‌سازی تشریح شده است. فصل چهارم نیز شیوه مشاهدهٔ نتایج و ارائهٔ آنها را آموزش داده‌ است.

تمامی مطالب کتاب تا حد امکان ساده و و روان شده‌اند؛ اما برای خواندن آن باید آشنایی مختصر قبلی با علم مهندسی شیمی و علوم مرتبط با آن داشته باشید.

کتاب کلید Aspen Hysys را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب کلید Aspen Hysys را به دانشجویان مهندسی شیمی و علاقه‌مندان و پژوهشگران صنعت نفت و گاز پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان