دانلود و خرید کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک جف کینی ترجمه نسرین مهاجرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک اثر جف کینی

کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک

معرفی کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک

کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک نوشتهٔ جف کینی و ترجمهٔ نسرین مهاجرانی است. نشر پیدایش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای نوجوان‌ها نوشته شده است.

درباره کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریدفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک

کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک که با تصویرسازی‌های «» منتشر شده، دومین جلد از مجموعهٔ طنز «دفتر خاطرات بچهٔ لاغرمردنی» نوشتهٔ جف کینی است. این کتاب‌ها مجموعه‌ای از داستان‌های تخیلی است که از زبان شخصیت اصلی به نام «گرگ هفلی» و به‌صورت دفترچهٔ خاطرات نوشته شده است؛ همانند دفترچه خاطرات نوجوانان، این کتاب پر است از نقاشی‌ و نوشته‌هایی که با دست نوشته ‌شده‌اند. این مجموعه روایتگر زندگی روزانهٔ گرِگ از زبان خودش است که اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در سال ۲۰۱۰ میلادی جزو ده کتاب برتر دنیا شناخته شد. این مجموعه یکی از مجموعه‌های شاخص کتاب کودک و نوجوان است که در ایران هم ناشران مختلفی آن را ترجمه و منتشر کرده‌اند.

«دستورات رودریک» در حالی آغاز می‌شود که یکی از بچه‌ها، «گرگ هفلی» را با دفترچهٔ خاطراتش دیده است. نام آن بچه‌ «رودریک» است. گرِگ می‌گوید که حالا رودریک فهمیده که او دفتر دیگری دارد. هفتهٔ پیش بود که رودریک دفتر پارسال گرِگ را پیدا کرد. حالا بهتر است این یکی را قایم کند. 

خواندن کتاب دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی، دستورات رودریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ نوجوان‌های ۱۲ سال به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف کینی

جف کینی بازیگر، نویسنده و طراح بازی ویدئویی و اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است. او در اوایل دههٔ ۱۹۹۰ میلادی به دانشگاه مریلند رفت. در کالج بود که کمیک محبوب خود یعنی Idgoof را خلق کرد که در روزنامهٔ دانشگاه The Diamondback چاپ و مطرح شد. مجموعهٔ «دفتر خاطرات بچهٔ لاغرمردنی» یک شاهکار داستانی و طنز از جف کینی است که در سال ۲۰۰۷ منتشر و پرفروش‌ترین کتاب ایالات متحده آمریکا شده. این اثر جزو ۱۰ کتاب برتر دنیا در سال ۲۰۱۰ قرار گرفته است.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

طنز و زیبا☺

Ⓐ.ⓖⓗ
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

من عاشق این کتاب هستم و تقریبا ۸ جلدش رو خوندم این کتاب درباره ی پسری هست که تقریبا بد شانسه و داستان های بامزه و طنزی داره مثل یک دقترچه خاطرات واقعی همه چیزش رو توضیح میده و محتوای کامل

- بیشتر
کاربر با سلیقه
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

نگاه کنین ،کلا این داستان های بچه لاغر مردنی طنز گونه و خنده دار و در عین حال مفید است و می‌تواند ساعت ها شما را مشغول سازد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
۴۸,۰۰۰
۵۰%
تومان