دانلود و خرید کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده جما لاوندر ترجمه بهرام معلمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده اثر جما لاوندر

کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده

نویسنده:جما لاوندر
انتشارات:انتشارات معین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده

کتاب الکترونیکی «مکانیک کوانتومی به زبان ساده» نوشتهٔ جما لاوندر با ترجمهٔ بهرام معلمی در انتشارات معین چاپ شده است. این کتاب به‌عنوان مجموعه‌ای از مقالات کوچک با ۲۰۰ نمودار ساده برای کمک به درک مخاطب غیرمتخصص از کوانتوم نوشته شده است.

درباره کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده

فیزیک کوانتومی بنیادی‌ترین و گیج‌کننده‌ترین شاخهٔ علم است. در این جا ذرات ریز اتمی می‌توانند کارهای به‌ظاهر معجزه‌آسایی شبیه به جادو انجام دهند. این ذرات می‌توانند از یک‌جا ناپدید و هم‌زمان در مکان دیگری پدیدار شوند، یا علی‌رغم اینکه در دو سوی مقابل جهان هستی‌اند، در یک آن بینشان رابطه برقرارشود. انتقال از راه دور، پادماده و جهان‌های موازی، و همچنین زیربنای تمام فناوری دیجیتال ما، به همان اندازه مهم است که ذهن را درگیر می‌کند. ذرات حقیقی می‌توانند با ذرات مجازی که انرژی را از جهان هستی وام می‌گیرند درآمیزند و این برهم‌کنش‌ها بر نیروهایی بنیادی حاکم‌اند که اتم‌ها و مولکول‌ها را کنار هم نگه می‌دارند و ساختار خود ماده را فراهم می‌آورند. کتاب «مکانیک کوانتومی به زبان ساده» روشن و فشرده، دنیای عجیب و زیبای کوانتوم را رمزگشایی می‌کند. در‌نهایت برای افراد غیرمتخصص این امکان وجود دارد که نظریهٔ کوانتومی و نقش مرکزی آن در پیدایش جهان و وجود حیات را درک کنند.

کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده موضوعاتی مانند گربه شرودینگر، درون اتم، باغ وحش ذرات، بوزون هیگز، اصل عدم قطعیت هایزنبرگ، تاس بازی خدا، نسبیت، انفجار بزرگ، انرژی تاریک و ماده، سیاهچاله‌ها، سرنوشت جهان، گرانش کوانتومی، نظریهٔ ریسمان، چندجهانی، ارتباطات فوری، محاسبات کوانتومی و رمزنگاری، ابررسانایی، زیست‌شناسی کوانتومی، آگاهی کوانتومی و بسیاری موارد دیگر را دربر دارد.

کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند با مکانیک کوانتوم به‌صورت ساده و مقدماتی آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان