دانلود و خرید کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا حسن یزدانفر
کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا اثر حسن یزدانفر

کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا

کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا نوشتهٔ حسن یزدانفر و علی حاجی محمدی است و انتشارات ارجمند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا

کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا یکی از معدود کتب تخصصی در زمینه‌ٔ قارچ‌شناسی پزشکی است که علاوه بر پوشش‌دادن روش‌های معمول جداسازی و شناسایی قارچ‌ها، از جدیدترین روش‌های تشخیصی در شاخه‌ٔ ژنتیک نیز بهره‌مند است. در تدوین این اثر سعی بر آن بوده تا با چیدمان منظم مطالب و استفاده از عکس‌های رنگی متنوع برای هر کدام از قارچ‌ها، موجبات تفهیم هرچه بهتر مطالب فراهم شود. دکتر حسن یزدانفر، دکترای انگل‌شناسی پزشکی و علی حاجی محمدی، دانشجوی کارشناسی علوم آزمایشگاهی این کتاب را تالیف کرده‌اند.

خواندن کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشته‌های زیست و انگل‌‌شناسی و علوم آزمایشگاهی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روش های تشخیص آزمایشگاهی قارچ های بیماری زا

«قارچ‌ها و مخمرها از عوامل اصلی عفونت‌های حاد می‌باشند. از این جهت شناسایی این ارگانیسم‌ها برای تشخیص در جمعیت بیمار حائز اهمیت است. انواع بسیاری از تست‌های تشخیصی وجود دارد که روش‌های سنتی کشت و بیوشیمیایی تا تست‌های مولکولی چند پارامتری را شامل می‌شود.

تکنولوژی‌های اخیر منجر به‌ ایجاد روش‌های سریع تشخیص شده که در بعضی موارد جایگزین روش‌های سنتی شده‌اند. تشخیص به هنگام عامل بیماری، منجر به درمان مناسب بیماران خواهد شد.

قارچ‌ها رفته‌رفته به‌عنوان یکی از عوامل تهدیدکننده‌ی حیات شناخته شده‌اند. افرادی که بیش‌تر در معرض خطر ابتلا می‌باشند شامل مبتلایان به بیماری‌های وخیم، مشکلات سیستم ایمنی (مثل ایدز)، نوتروپنی ارثی، دریافت‌کننده‌ی سلول‌های بنیادی خون‌ساز و ... می‌باشند.

پیشرفت‌های شگرفی در ده سال اخیر در زمینه‌ی شناسایی و تشخیص قارچ‌ها روی داده ‌است. تکنولوژی‌های جدید زمینه را برای ایجاد تست‌های متنوع محیا ساخته و بکار بردن آن‌ها نیز در زمینه‌های کلینیکی موفقیت‌آمیز بوده‌ است. در ادامه مروری بر روش‌های تشخیصی موجود خواهیم داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان