دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس فوق‌العاده در چهل روز احمد حلت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس فوق‌العاده در چهل روز اثر احمد حلت

کتاب اعتماد به نفس فوق‌العاده در چهل روز

نویسنده:احمد حلت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعتماد به نفس فوق‌العاده در چهل روز

«اعتماد به نفس فوق‌العاده در چهل روز» نوشته احمد حلت است. این کتاب در یک برنامه چهل روزه می‌کوشد زمینه بهبود اعتماد به نفس را پدید آورد. در بریده‌ای از کتاب در برنامه روز بیست و هفتم با نام «هدف‌گذاری» می‌خوانیم: بدون داشتن هدف، زندگی مفهوم ندارد و بی‌معناست. همان‌طور که ماهیچه‌های بدن در اثر ورزش نکردن شل می‌شوند، توانایی‌ها و استعدادها نیز در صورت عدم استفاده، پژمرده شده و از بین می‌روند. برای قوی ماندن ماهیچه‌ها تمرینات مداوم و کافی لازم است. باروری استعدادها و توانایی‌های مغزی نیز به تمرینات و ورزش‌های مرتب و کافی نیاز دارد. باید آن‌ها را بسط داده و تا آخرین حد توان و ظرفیت از آن‌ها استفاده کرد. برای هدف‌گذاری دقیق تمرین‌های زیر را انجام دهید. ۱ ـ به امروز توجه کنید: لغزش‌های دیروز را فراموش کنید و از نگرانی‌های گذشته چشم بپوشید. معیار، امروز شماست. سعی کنید هیچ‌گاه تحت تاثیر ناکامی‌های گذشته قرار نگیرید. هر روز فرصت جدیدی است برای مبارزه و تلاش، و شما باید با تمام قوا در این مبارزه شرکت کنید. ۲ ـ محدودیت‌ها و توانایی‌هایتان را شناسایی کنید: مانند کسی عمل کنید که نقشه‌ای بسیار دقیق در دست دارد و هر گام را آن‌جایی بگذارید که باید بگذارید. ۳ ـ شجاعت: بدون شجاعت هرگز به هدف‌هایتان نخواهید ‌رسید. فرض کنید که در کاری موفق نشده‌اید، حال چه باید کرد؟ چه اتفاقی می‌افتد؟ جواب این است، اگر موفق نشدید باید خود را با سلاح شجاعت تقویت کرده و بار دیگر، راهی میدان شوید و مبارزه را از نو شروع کنید. ۴ ـ عبور از موانع: برای رسیدن به هدف باید مبارزه کنید و مشکلات را از میان بردارید. گاه لازم است از درون موانع عبور کنید و گاهی نیز باید از روی موانع با یک پرش بزرگ عبور کرد. باید موانع را پیش‌بینی کرده و راه غلبه بر آن‌ها را بیاموزید.

نظرات کاربران

乙_みG
۱۳۹۸/۰۳/۲۴

خیلی خوبه عالیه دوری از افکار منفی و تجسم خلاق خیلی روی اعتماد بنفس و جذابیتم تاثیر مثبت گذاشته خداروشکر😊 😀❤مرسی طاقچه ممنونم. خوشحالم کتابی از اقای حلت تو طاقچه میبینم😊😊😊

maryam
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

خیلی کتاب سطحی و ابتدایی نوشته شده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
اگر پررو بودن را با اعتماد به نفس، ‌ اشتباه بگیرید مسلما مسیر را گم كرده‌اید.
Mähi
افراد، مشاغل و خلاصه هر چیزی كه موجب می‌شود در شما احساس حقیر بودن ایجاد گردد را تحمل نكنید.
乙_みG
دلیل اصلی باورهای منفی ما، خانواده، دوستان و یا جامعه نیستند؛ اصل قضیه به درون خودمان برمی‌گردد و ما باید سعی كنیم افكار منفی را به هر شكل ممكن بیرون بریزیم.
Mähi
همین حالا مشخصات ”من آرمانی“ خود، یعنی آن‌چه را كه آرزو دارید بدان برسید، به صورت واضح، دقیق، روشن و شفاف بر روی كاغذ بیاورید. مثال: اگر از سخنرانی كردن در جمع می‌ترسید، مجسم كنید در سالنی با شكوه مشغول اجرای سخنرانی هستید و مدعوین یكپارچه شما را تشویق می‌كنند. اگر برای برقراری ارتباط با دیگران مشكل دارید، مجسم كنید دوستان زیادی دارید و همه از دوستی با شما ابراز خشنودی می‌كنند. ................................. ضعف‌های خود را مجسم كرده و نقطه مقابل آن را در آرزوی خود تشریح كنید. ترس                  شجاعت
乙_みG
قانون اول: در ده روز آینده، هیچ‌گونه فكر منفی كه باعث تضعیف روحیه‌تان می‌شود به ذهن خود راه ندهید.
Mähi
خود را برای كارهایی كه از آن‌ها وحشت دارید، آماده كنید. از این پس گفت و گو با افراد مختلف، ‌ شركت در بحث‌های گروهی و در كل هر چیزی را كه باعث اضطراب شما می‌شود، انجام دهید. اگر در برابر شخصی احساس راحتی نمی‌كنید از این پس در برابر او خود را دست بالا بگیرید، پاسخ او را محكم بدهید، ‌ نگاه او را تحمل كنید، از نظرات خود دفاع كنید، قیافه خود را آرام و تاثیرگذار نگاه دارید و با اعتماد به نفس در او بنگرید. كارهای زیادی می‌توانید انجام دهید. از جمله رفتن به مغازه برای پس دادن جنس، گرفتن پول خرد و اعتراض در مورد غذایی كه دلخواه و مطلوب شما نیست. اراده خود را بر روی كاری كه از آن نتیجه نگرفته‌اید، متمركز كرده و خود را ملزم كنید كه به آن دست یابید. هر چه این تمرینات از نظر شما دشوار باشند ضرورت انجام آن‌ها برای شما بیشتر می‌شود.
乙_みG
در زمان انجام كارها به درست یا نادرست بودن آن فكر كنید نه تایید و یا عدم تایید دیگران.
乙_みG
افكار و احساسات شما به خودی خود در وجودتان حادث نشده‌اند، بلكه واكنش‌هایی هستند كه خودتان انتخاب می‌كنید. اگر مهار افكارتان را در دست بگیرید، ناچار نمی‌شوید تا واكنش‌هایی را كه به نفعتان نیست، انتخاب كنید.
乙_みG
این را بدانید كه طولانی‌ترین راه‌ها با قدم اول آغاز می‌شوند و اقتدار در این قدم بسیار مهم است.
Mähi
قانون سوم: در ده روز آینده فقط به راه حل مسایل فكر كنید، نه به مسایل.
Mähi

حجم

۵۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۵۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان