دانلود و خرید کتاب قورباغه را ببوس! برایان تریسی ترجمه مونا آل‌یاسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه را ببوس! اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه را ببوس!

معرفی کتاب قورباغه را ببوس!

«قورباغه را ببوس» نوشته برایان تریسی(-۱۹۴۴) و کریستینا تریسی است. شاید بتوان گفت که بزرگترین کشف در دانش روانشناسی و رسیدن به رضایت خاطر آن است که: بزرگترین موانع بین ما و زندگی سرشار از آرامش و شعف، نگرشهای منفی ما نسبت به خودمان و دیگران است. برای رفع این معضل ضرورت دارد کتاب: «قورباغه را ببوس» را مطالعه کرده و راهکارهای آن را آنقدر به کار ببرید که به بخشی از خلق و خو و نفسانیات و در کل شخصیت شما بدل شود. آنگاه در منتهای حیرت متوجه خواهیدشد چنانچه در هر فرد و یا تجربه، جنبه‌های مثبت و ارزشمند را کانون توجه قرار دهید استعدادها و قابلیتهای مکتوم شما مجال شکوفایی خواهد یافت. در این کتاب براساس پنج هزار سخنرانی و سمینار برای بیش از پنج میلیون نفر در پنجاه و هشت کشور و هزاران ساعت کار مشاوره و روانشناسی مجموعه‌ای از روش‌های ساده و در عین حال مؤثر را خواهیدآموخت که با توسل به آن قادرید با تغییر جهت از منفی‌گرایی به مثبت اندیشی و تبدیل هر مشکل زندگیتان به یک مزّیت، فردی متکی به نفس شده و تمام قابلیتها و استعدادهای خویش را شکوفا خواهیدکرد. این ابزار و راهکارها برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان سودمند و مؤثر واقع شده است، و به طور قطع برای شما نیز مفید و راهگشا خواهدبود. پس بیایید از همین حالا آغاز کنیم.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۵/۱۲/۰۹

عالی و کاربردی

سپیده
۱۳۹۵/۱۲/۰۳

قورباغه ات را قورت بده رو دارم و جالبه.و میگه اول وقت و زمان شروع فعالیت های روزانه ،کارهای مهم و اونایی که برات سخته و لذت بخش نیستو انجام بده و..... قورباغه ات راببوس رو باید بخونم ببینم چی مبگه

- بیشتر
کاربر 302271
۱۳۹۵/۱۱/۰۹

جالب است قبلن شنیده بودیم غورباغه ان را قورت بدهًًًً حالا همً ًکسی این کتاب را خوانده که کمی توضیح بدهد جریانش چیست؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
آنان به جای برخورد با شرایط به هر کجا که می‌روند و هر گوش شنوایی که می‌یابند سفرۀ دلشان را باز می‌کنند و دربارۀ کاستیها، نارساییها و فقدانهای زندگیشان آه و فغان سر می‌دهند و از فلک غدّار و چرخ کج مدار می‌نالند.
فواد
هرگز آرزو نمی‌کنند که کاش اوضاع و احوال طور دیگری بود.
فواد
همواره برای تمام نعماتی که نظام هستی به شما ارزانی کرده شاکر و سپاسگزار باشید.
فواد
بزرگترین موانع بین ما و زندگی سرشار از آرامش و شعف، نگرشهای منفی ما نسبت به خودمان و دیگران است.
فواد

حجم

۱۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان