دانلود و خرید کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟ آرمین کامیاب ترجمه فاطمه امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟ اثر آرمین کامیاب

کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟

معرفی کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟

کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟ نوشتهٔ آرمین کامیاب با ترجمهٔ فاطمه امینی و شبنم شیردل در انتشارات کنکاش منتشر شده است.

درباره کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟

نویسندهٔ کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟ در مقدمهٔ کتاب توضیح می‌دهد همیشه آخرِ هفته‌های قبل از امتحان با صحنهٔ دانشجویانی مضطرب و ناامید مواجه می‌شود که با انبوهی از جزوه و کتاب به کتابخانه می‌روند. او که سال‌ها به دانشجویان مشاوره داده و کمک کرده تا در آرامش درس بخوانند به فکر نوشتن این کتاب افتاده است. این اثر راهنمایی برای دانشجویان پزشکی است.

خواندن کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب چگونه در دانشکده پزشکی درس بخوانیم؟

«آخرهفتهٔ قبلِ امتحان معمولا جزو ترسناک ترین روزها است. در این زمان بسیاری از دانشجویان آنطور که باید، مطالب را به خاطر نسپرده اند؛ چه بخاطر اینکه درست درس نخوانده اند و چه (در برخی موارد) أصلا درسی نخوانده اند!

شما به وسیلهٔ یادداشت برداری، در مسیر صحیحی قرار خواهیدگرفت. بیایید شرایط امتحانی فرضی را درنظر بگیریم که شامل ۲۰ جلسه تدریس و ۱۰ فصل از رفرنس است. شما زود متوجه میشوید که چنین حجمی از مطالب میتواند در قالب ۵۲ یا ۵۳ صفحه نکته خلاصه شود.

نکته اش را گرفتید؟ ۲۰ جلسه تدریس (که اگر هر جلسه شامل ۴۰ اسلاید باشد، میشود ۸۰۰ اسلاید!) و ۱۰ فصل از رفرنس با ۵۲-۵۳ صفحه نکات مهم (که احتمالا فقط از آنها سوال طرح میشود) جایگزین شد! تازه شما بسیاری از نکاتی که یادداشت کرده اید را هنوز به خاطر دارید، صرفا بخاطر اینکه آنها را نوشته اید!

حالا میتوانید متوجه بشوید که چرا من آخرهفته های قبل امتحان، احساس اطمینان و آسایش داشتم. من زمان بسیار زیادی برای مرور مطالب امتحانی داشتم و آن را صرف حفظ کردن مطالبی میکردم که باید میدانستم. در دانشکدهٔ پزشکی، شما وقت آن را ندارید که از روی همه چیز مرور کنید؛ چه جزوه باشد وچه رفرنس. شما نیازمند یادداشت های چکیده ای هستید تا با بازدهٔ بالایی مرورشان کنید.

اگر یادداشت برداری کرده باشید، میتوانید آنها را با خودتان به هرجایی ببرید. وقتی تمام مطالب را برای یک امتحان به خصوص، در حدود ۳۰ صفحه خلاصه میکنید، دیگر نباید بهانه ای برای تنهایی غذاخوردن، تنهایی تلوزیون دیدن، منتظرماندن برای دوستان، منتظرماندن برای اتوبوس و... داشته باشید. شما نمیتوانید همیشه رفرنس های سنگین یا انبوهی از جزوات را با خودتان حمل کنید، ولی میتوانید همیشه یادداشت هایتان را به همراه داشته باشید. شما میتوانید آنها را منگنه کنید، گیره بزنید، بچسبانید و همواره با خودتان داشته باشید؛ هنگام مشاهدهٔ تلوزیون، غذا خوردن و یا وقتی که منتظر دوستانتان هستید.

وقتی دوستانم از من میخواهند که برای شام به بیرون برویم، یادداشت هایم را جمع و جور میکنم و درکیف یا جیبم قرار میدهم. هنگامیکه منتظر غذایم هستم یا وقتی دوستانم مشغول صحبت با تلفن هایشان هستند، یادداشت هایم را بیرون میآورم! چند دقیقه اینجا، چند دقیقه هم جایی دیگر... نهایتا همهٔ این زمانها با هم جمع میشوند!»

نظرات کاربران

کاربر 7604479
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

کتاب فوق‌العاده عالی هستش یک روش کاربردی برای درس های زیاد و سخت پزشکی

مبارزه با مرگ پیشه من است :)
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

این کتاب برای دانشجوهای پزشکی نوشته شده که خب معمولا از قبل و اززمانی که برای کنکور درس میخوندن با تکنیک های مختلف درس خوندن مثل یادداشت برداری،رمزگذاری،درس هرروز همان روز و...آشناهستن. خیلی از مطالب برای من تکراری بود ولی شاید

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۱۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان