دانلود و خرید کتاب داستان بهنام داوود امیریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان بهنام اثر داوود امیریان

کتاب داستان بهنام

انتشارات:نشر شاهد
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان بهنام

کتاب داستان بهنام نوشتهٔ داوود امیریان است. نشر شاهد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان بر اساس زندگی‌نامهٔ نوجوان شهید «بهنام محمدی» نوشته شده است.

درباره کتاب داستان بهنام

کتاب داستان بهنام که در قالب داستان نوشته شده است، بر اساس زندگی‌نامهٔ نوجوان شهید «بهنام محمدی» ارائه شده است. این کتاب در چند بخش نوشته شده است. داستان از اینجا آغاز می‌شود که «مجید» رو به پنجرهٔ طبقهٔ بالا فریاد زد و «صالح» را صدا زد. آن‌ها در جنوب ایران و نزدیک کارون زندگی می‌کنند. این ۲ نوجوان ۱۵ساله با ساک ورزشیشان به‌طرف ورزشگاه می‌روند. قرار است به‌زودی مسابقهٔ کشتی قهرمانی در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود. آن‌ها سر راه به‌دنبال «بهنام» هم می‌روند. بهنام کم‌سن‌ترین کشتی‌گیر سالن بود. او ۱۰ سال داشت. چه می‌شود که این کودک سر از جنگ ایران و عراق درمی‌آورد و شهید می‌شود؟ کتاب داستان بهنام نوشتهٔ داوود امیریان را بخوانید تا با سرگذشت و سرنوشت یکی از فرزندان ایران آشنا شوید.

خواندن کتاب داستان بهنام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای در قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب داستان بهنام

«از آن روز به بعد، کسی جرأت نکرد سر به سر بهنام بگذارد. در روزهای بعد، وقتی صالح و مجید از طرف مسجد جامع که نزدیک خانه‌شان بود، به طرف ورزشگاه که در میدان راه‌آهن بود می‌آمدند، سر چهار راه نقدی با بهنام و دوستانش که از طرف حسینیه‌ی اصفهانی‌ها می‌آمدند، هم‌مسیر شدند. کم‌کم بهنام به صالح نزدیک و نزدیک‌تر شد. صالح تنها کسی بود که سر به سر بهنام نمی‌گذاشت و او را دوست داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۹۱۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان