دانلود و خرید کتاب مهارت های ارتباطی همسران مارکوس کیوسی ترجمه رحیم باقرزاده لداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های ارتباطی همسران اثر مارکوس کیوسی

کتاب مهارت های ارتباطی همسران

معرفی کتاب مهارت های ارتباطی همسران

کتاب مهارت های ارتباطی همسران نوشتهٔ مارکوس کیوسی و اشلی کیوسی با ترجمهٔ رحیم باقرزاده لداری و زهرا امیدبخش در نشر برگ و باد منتشر شده است.

درباره کتاب مهارت های ارتباطی همسران

اساس ازدواج، رابطه است؛ برقراری ارتباط با همسر و همچنین خانواده همسر. برقراری چنین ارتباطی، نه‌تنها به دانش بلکه به مهارت‌هایی اساسی نیاز دارد. باتوجه‌به سال‌های طولانی تحصیل و همچنین اشتغالات مختلف جوانان، مشخص نیست آن‌ها کجا و کی و چگونه می‌توانند دانش خود را در مورد ازدواج به دست آورند و مهارت‌های زیربنایی مرتبط با آن را کسب کنند. دوره‌ها و کارگاه‌هایی که در زمینهٔ ازدواج و همسرگزینی برگزار می‌شود برای همگان و در همه‌جا قابل‌دسترس نیست. به همین دلیل، بسیاری از افراد در آستانهٔ ازدواج از توانمندی‌های لازم برای ازدواج برخوردار نیستند و بسیاری از افراد متأهل، مسائل ارتباطی زندگی مشترک را با آزمایش‌وخطا به جلو می‌برند. مسلماً، چنین وضعیتی بر کیفیت زندگی زناشویی آنان اثر سوء می‌گذارد. این در حالی است که بسیاری از مشکلات زناشویی از طریق آموزش قابل پیشگیری است. در این راستا، کتاب «مهارت های ارتباطی همسران» مطالب اساسی و بنیادین در خصوص ازدواج را در اختیار جوانان و زوج‌ها گذاشته است. این کتاب نه‌تنها به توصیف ابعاد مختلف ارتباط پرداخته؛ بلکه ابزارهای مناسبی برای برقرار ارتباط غنی را آموزش داده است. همچنین، کتاب حاضر، به‌خوبی به عوامل بنیادین رابطه پرداخته است از جمله «اعتماد» که سنگ زیرین هر رابطه‌ای است و به‌خصوص رابطه با همسر. یکی از مزایای کتاب حاضر، پرداختن به موضوع دشوار بیان احساسات است، از جمله بیان انتظارات. بیان انتظارات به‌گونه‌ای روشن و شفاف و به‌ویژه پرداختن به مسائل مالی، از موضوعات جدی است که به طور وسیع در آشنایی‌های قبل ازدواج و شروع زندگی مشترک مورد غفلت و بی‌توجهی قرار می‌گیرد و بعد منجر به مشکلات عدیده و پیچیده می‌شود.

از دیگر مزیت‌های کتاب «مهارت های ارتباطی همسران» آن است که به مبحث اختلافات در زندگی مشترک می‌پردازد. بی‌توجهی یا کم‌توجهی به اختلافات منجر به شناخت نادرست زوج از یکدیگر می‌شود. چنین وضعیتی در شروع زندگی مشترک، زن و شوهر را با تعجب و حیرت شدید روبه‌رو می‌کند و زندگی آنان را با چالش‌ها و کشمکش‌های سنگین روبه‌رو می‌کند. یکی از اساسی‌ترین مهارت‌های زندگی زناشویی، مشخص‌کردن اختلافات و بعد، یافتن راه‌هایی برای حل اختلاف است که در کتاب حاضر، هر ۲ موضوع به‌تفصیل موردبحث و بررسی قرار گرفته‌ است. شناخت اختلافات و سپس، مهارت حل اختلاف، به زوج کمک می‌کند تا در زندگی مشترک با کشمکش‌های کمتری روبه‌رو شوند که این موضوع بر کیفیت رابطه آنان تأثیر بسیار مؤثری خواهد داشت.

خواندن کتاب مهارت های ارتباطی همسران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به زوج‌هایی که می‌خواهند زندگی موفق‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان