دانلود و خرید کتاب شما به خودتان معتاد هستید نوح بلومنتال ترجمه ابوذر کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شما به خودتان معتاد هستید اثر نوح بلومنتال

کتاب شما به خودتان معتاد هستید

معرفی کتاب شما به خودتان معتاد هستید

کتاب شما به خودتان معتاد هستید نوشتهٔ نوح بلومنتال و ترجمهٔ ابوذر کرمی و ویراستهٔ ع‍ل‍ی‌ اب‍وطال‍ب‍ی‌ است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا تغییر دشوار است و برای تغییر کردن چه کاری از دست شما برمی‌آید؟

درباره کتاب شما به خودتان معتاد هستید

خیلی‌ها باور دارند تغییر به اراده بستگی دارد. آن‌ها باور دارند اگر آدم‌ها بخواهند تغییرات مهمی در زندگی‌شان ایجاد کنند، آن کسانی موفق خواهند شد که اراده داشته باشند. کسانی که از تغییر بازمی‌مانند چیزی درونی کم دارند. آن‌ها فاقد انگیزه یا باوری راسخ هستند که باعث می‌شود تلاش‌هایشان را تا آخر ادامه دهند.

درحقیقت، ما همه قادریم خودمان را تغییر دهیم. مسئله این است که ما همواره زیر رگبار توصیه‌هایی در مورد اینکه چه چیزی را تغییر دهیم بمباران می‌شویم، اما هیچ‌گاه به‌درستی به ما آموزش نمی‌دهند که تغییرات دشوار را چگونه صورت دهیم. پیش از هر چیز باید بدانیم می‌خواهیم به چه نتایجی برسیم، چگونه خود را از عادت‌های بدی که در طول زندگی‌مان انباشته‌ایم خلاص کنیم چگونه رفتارهای جدید و عالی را جایگزین رفتارهای قدیمی کنیم. کتاب شما به خودتان معتاد هستید به شما کمک خواهد کرد تغییر یا تغییراتی را که می‌خواهید در خودتان ایجاد کنید شناسایی کنید و سپس به این سؤال که «چگونه این تغییر یا تغییرات را صورت دهم» جواب خواهد داد.

این کتاب، روندی ملموس مشتمل بر نُه گام روشن در اختیار شما می‌گذارد تا به شما کمک کند تغییر مورد نظرتان را صورت دهید.

 این کتاب صادقانه تصریح می‌کند که تغییر چقدر مشکل است و مسیری واقعی برای ایجاد آن تغییر پیش پای شما می‌گذارد.

اگر کتاب را تا به اینجا مطالعه کرده باشید، به احتمال قوی می‌خواهید یا چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید یا به کس دیگری کمک کنید تغییر کند. ممکن است تغییر خاصی مدنظر داشته باشید یا شاید بدانید که می‌خواهید خودتان را به شیوه‌ای بهبود بخشید؛ ولی هنوز به‌درستی نمی‌دانید آن بهبود چیست. درهرصورت، این کتاب به شما کمک می‌کند هر تغییری که می‌خواهید، بکنید. می‌توانید فقط از آن استفاده کنید، یا آن را در کنار دیگر منابع به‌کار گیرید تا به شما کمک کند چیزی را که در کتابی دیگر یاد گرفته‌اید تحقق بخشید. اگر هنوز نمی‌دانید می‌خواهید چه چیزی را تغییر دهید این کتاب به شما کمک خواهد کرد که آن را شناسایی کنید. سپس این کلمه، پاسخِ این سؤال را که چگونه آن تغییر را صورت دهید در اختیار شما خواهد گذاشت.

در صفحات بعدی، پاسخ‌هایی برای سه سؤال اصلی پیدا خواهید کرد:

۱. خوداعتیادی چیست؟

۲. بعضی از خوداعتیادی‌ها کدام‌اند؟

۳. چگونه بر این رفتارها غلبه می‌کنید؟

راهبردهایی که برای نحوهٔ غلبه بر این رفتارها در این کتاب پیشنهاد می‌شود شامل سه بخش است: افزایش آگاهی، جلب حمایت، و اقدام.

خواندن کتاب شما به خودتان معتاد هستید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نوح بلومنتال

نوح بلومنتال مؤسس و رییس یک شرکت مشاوره‌ای به نام اصول رهبری است که در حوزه‌های آموزش اجرایی، رهبری، و رشد گروهی تخصص دارد. او به‌عنوان مشاور و مربی با شرکت‌ها و نهادهای خیریه و آموزشی مثل مت لایف، بانک آو امریکا، فیزر، جانسون اند جانسون، اکسنچر، لئوبرنت، شرکت فرست انرژی، دانشگاه نیو اسکول و دانشگاه فرفیلد کار کرده است. نوح صدها مدیر را آموزش داده است که توانسته‌اند تغییرات دشوار را ایجاد کنند و در عرصهٔ آموزش، مدیران و رهبران حوزهٔ نیروی انسانی و مدرسان جدید و کارکشته‌ای تربیت کرده است. او دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی از دانشگاه برندیز و دانش‌آموختهٔ روان‌شناسی سازمانی از دانشگاه کلمبیاست. نوح سخنران و رهبری مشهور است که کارگاه برگزار می‌کند و در مورد تغییر رفتارهای ریشه‌دار، تشکیل تیم‌های اجرایی و توسعهٔ روابط بین‌فردی اثربخش سخنرانی می‌کند.

تجربه‌های نوح، او را به این باور قدرتمند رسانده که آدم‌ها، بهتر از اعمالی هستند که انجام می‌دهند و می‌توانند شادتر و خوشبخت‌تر از آنچه هستند باشند؛ فقط به ابزارهایی نیاز دارند تا آنچه را می‌خواهند تغییر دهند، تغییر دهند.

بخشی از کتاب شما به خودتان معتاد هستید

«مردم از کلمهٔ اعتیاد برای توصیف دامنه‌ای از رفتارها و ویژگی‌ها استفاده می‌کنند. اعتیاد انواع گوناگون دارد: اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد به آمیزش، اعتیاد به پرخوری، و اعتیاد به سرقت از مغازه. مردم می‌گویند به غذا یا تناسب اندام، مشکلات یا بیسبال معتاد می‌شوند. اما معتاد شدن به خویشتن به چه معناست؟

اعتیادهای متعدد و مختلفی وجود دارد که بعضی از آن‌ها می‌تواند زندگی هرکس را نابود کند. قرار نیست این کتاب، جایگزینی برای درمان اعتیادهای بالینی باشد. اعتیادهایی که در این صفحات درباره‌شان بحث می‌کنیم رفتارهایی هستند که هر روز نشان می‌دهید. آن‌ها عادات و شیوه‌های معمول هستند؛ اعمالی که در مواجهه با همکارانتان، همسرتان و فرزندانتان انجام می‌دهید؛ رفتارهایی که وقتی ناراحت یا آزرده یا عصبانی می‌شوید یا از خودتان اطمینان ندارید، بروز می‌کند.

این رفتارها در همهٔ حوزه‌های زندگی بروز می‌کند. کسی از شما انتقاد می‌کند و شما ساکت می‌شوید. شاید می‌دانید باید بکوشید درک کنید و زحمت بکشید تا خود را بهبود بخشید، ولی شما به پاسخ خاموش و منفعلانه معتاد شده‌اید. دفعهٔ بعد همسرتان آشپزخانه را برای دهمین بار در طول یک هفته به آشغالدانی تبدیل می‌کند، شما می‌دانید که فریاد زدن به دلیل کاری که او کرده به حل مشکل یا بهبود رابطه کمک نمی‌کند، ولی این کار را می‌کنید. وقتی سر کار می‌روید، می‌بینید چند همکار در اتاقی جمع شده‌اند و از راهبرد جدید بازاریابی شاکی هستند. شاید متوجه باشید که با ملحق شدن به آن‌ها وضعیت را بدتر می‌کنید ولی این کار به‌قدری طبیعی حس می‌شود که نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید.

رفتارهایی که می‌خواهید آن‌ها را تغییر دهید هرچه باشد، ممکن است احساس نکنید که معتاد شده‌اید. بی‌شک شما از بسیاری لحاظ بااستعداد هستید و می‌توانید پدر، مادر، همسر، رهبر، و دوستی نمونه باشید چنانچه کمتر حاضربه‌خدمت باشید، بیشتر به فرزندانتان توجه کنید، یا بهتر تفویض اختیار کنید، شاید خیلی بهتر شوید. ما همه شیوه‌هایی برای بهتر کردن خودمان داریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۸۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان