دانلود و خرید کتاب مرحله بعدی زندگی شما کارن آرینگتون ترجمه زهرا میالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرحله بعدی زندگی شما اثر کارن آرینگتون

کتاب مرحله بعدی زندگی شما

انتشارات:نشر سیزده
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرحله بعدی زندگی شما

کتاب مرحله بعدی زندگی شما نوشتهٔ کارن آرینگتون و ترجمهٔ زهرا میالی است و نشر سیزده آن را منتشر کرده است. این کتاب هفت قانون خفن‌تر بودن برای خانم‌ها ارائه می‌دهد

درباره کتاب مرحله بعدی زندگی شما

وقت آن رسیده که رؤیاهای بزرگ‌تری در سر داشته باشید، افکار بزرگ‌تری داشته باشید و بزرگ‌تر زندگی کنید. زمان آن رسیده است که به جایگاهی ترقی پیدا کنید که آن مرحله‌ٔ بعدی زندگی شماست.

مرحله‌ بعدی زندگی شما چیست؟ مرحله‌ٔ بعدی زندگی معانی متفاوتی برای زنان مختلف دارد. برای شما، رسیدن به این مرحله‌ٔ بعدی می‌تواند به معنای دو برابر یا سـه برابرشدن حقوقتان باشـد. می‌تواند به معنای خرید یک خانه برای خودتان، یا خانه‌ای برای والدینتان باشد. می‌تواند به معنای دیدن چهره‌ٔ خــود روی جلد یـک مجله باشـد. می‌تواند به معنای مشارکت هزار یا یک‌میلیون دلاری در جنبشی باشد که دوست دارید. می‌تواند به مـعنای رزرو سفری به دبـی، گرفتن یک کمک‌هزینه‌ٔ مالی برای رفتن به یک سفر مطالعاتی سه‌ماهه و نوشتن اولین کتابتان یا تکمیل‌کردن دوره‌ٔ کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری شما باشد. می‌تواند حسی درونی باشد، حس قدرت و ارزشمندی.

وقتی‌که این کتاب را می‌خوانید، احساس می‌کنید که جرقه‌ای در درونتان روشن شده است. جرقه‌ای کـه بـا خـوش‌بینی و امـکان‌پذیری می‌سوزد و می‌گوید «زمان آن رسیده است که زندگی بزرگ‌تری داشته باشید و راه را برای زنان دیگر نیز روشن کنید.» مرحله‌ٔ بعدی زندگی شما اکـنون آغاز می‌شود.

خواندن کتاب مرحله بعدی زندگی شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرحله بعدی زندگی شما

«شاید استعدادی طبیعی در آواز خواندن، تدریس، خنداندن دیگران یا الهام بخشیدن به یک جامعه داشته باشید. قدرت‌های ماورایی خود را بیابید و دیوانه‌وار از آن‌ها استفاده کنید.

به باور من هر زنی مجموعه‌ای از قدرت‌های ماورایی دارد که در انتظار کشف شدن هستند.

اُپرا وینفری. ایوا دوورنی. میشل اوباما. کامالا هریس. همهٔ ما این خواهران و قدرت‌های ماورایی آن‌ها را می‌شناسیم.

وقتی به اُپرا فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ شاید به حضور معقولش فکر می‌کنید، به اعتمادبه‌نفسش هنگام صحبت مقابل دوربین یا به توانایی‌اش در ساخت «چیزی» در جایی که قبلاً «هیچ‌چیزی» در آن نبوده است؛ ساخت یک مدرسه، ساخت یک امپراتوری رسانه‌ای، ساخت یک جنبش و بعد خلاقیت و قدرت تخیل ایوا، وقار و فضل میشل در شرایط سخت و شجاعت، سرسختی و ثبات کامالا را داریم.

درست مانند این زنان خارق‌العاده، شما نیز با موهبت‌های ارزشمندی متولد شده‌اید. این استعدادهای درونی قدرت‌های ماورایی شما هستند. اغلب اوقات، این قدرت‌های ماورایی به دلایل مختلفی پنهان شده‌اند. شاید چون در کودکی، بزرگ‌سالان زیادی به شما گفته‌اند که «صدایت را پایین بیاور» و «دهانت را ببند» یا «فقط به برنامهٔ تعیین‌شده بچسب» یا به این دلیل که معلمان به شما گفته‌اند که «بیش‌ازحد ساکت» یا «بیش‌ازحد پر سروصدا» هستید یا فقط «بیش‌ازحد» هستید، یا به این دلیل که مدارستان شما را تشویق کرده‌اند تا به‌جای این‌که بدرخشید از هنجارها پیروی کنید، یا به این دلیل که به‌نوعی، چه کم چه زیاد، سرکوب یا نادیده گرفته شده‌اید.»

نظرات کاربران

کاربر 6038858
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

کتاب قشنگی بود ازون کتاباییه که آدم رو یه هلی میده که یکم تلاش کنه و اتفاقای جدیدی رو رقم بزنه. البته به نظر من

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۶۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۰۰
تومان