دانلود و خرید کتاب پایان جهانی سازی استفان کینگ ترجمه توحید شکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پایان جهانی سازی اثر استفان کینگ

کتاب پایان جهانی سازی

معرفی کتاب پایان جهانی سازی

کتاب پایان جهانی سازی نوشتهٔ استفان کینگ و ترجمهٔ توحید شکری و مهدی پاک ذات و ویراستهٔ حسین قاسم حمزه است و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پایان جهانی سازی

کتاب پایان جهانی سازی در جایگاهی به نسبت بی‌طرفانه نسبت به تئوری‌های عمومی جهانی‌سازی و تمایلات مربوط به انزواطلبی کشورها، به بررسی این مسئله می‌پردازد که چرا تئوری جهانی‌سازی در عمل رفته رفته رو به افول گذاشته و تمامی کشورها اعم از کشورهای پیشرو و پیرو خواستار خروج و گریز از جهانی‌شدن هستند.

تیزبینی‌ها و نگاه‌های خاص نویسنده به مسائل مختلف و بخصوص ترکیب‌های هوشمندانه و جامع‌نگر در استفاده از داده‌های اقتصادی، رویدادهای تاریخی، اظهارنظرهای سیاسی و مسائل و وقایع مطرح روز، این کتاب را به یکی از بهترین کتاب‌های موجود جهت مطالعهٔ اقشار مختلف جامعه، به‌خصوص دانشجویان و علاقه‌مندان حوزهٔ اقتصاد سیاسی، سیاست‌های پولی، سیاست خارجی، علوم سیاسی و ... تبدیل می‌کند.

مطالب کتاب، چه به لحاظ مبانی نظری و چه به لحاظ وقایع تاریخی، به شکلی نوشته شده است که امکان بحث و گفت‌وگو در بین خوانندگان و دریافت ایده‌های نو در ارتباط با رخدادهای مختلف جهانی را فراهم می‌کند.

خواندن کتاب پایان جهانی سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه