دانلود و خرید کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد میلاد حشمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد اثر میلاد حشمتی

کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد

معرفی کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد

کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد؛ به همراه مثال‌های حل شده نوشتهٔ میلاد حشمتی و مریم جعفری مراد و عبداله سلیمی و علیرضا ابراهیمی کلاچایه و محمدمهدی ذوالفقاری است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد

گستره قابلیت ها و کاربرد نرم افزار AutoCAD در بازار کار بسیار وسیع بوده؛ تا جایی که به یک تخصص و رشته‌ای خاص محدود نمی‌شود و در رشته‌های مختلفی از جمله معماری، عمران، مکانیک، الکترونیک، راه سازی، برق، نقشه کشی، طراحی صنعتی، ساخت و تولید، صنایع و... کاربرد دارد. یکی از کاربردهای این نرم‌افزار در زمینه ترسیم نمای ایزومتریک مدل‌ها و قطعات صنعتی است.

کتاب پیش رو به طور کامل به نکات کلیدی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در نرم افزار اتوکد پرداخته است. به گونه‌ای که پس از خواندن این کتاب، کاربر به‌راحتی قادر به ترسیم نمای ایزومتریک از نقشه‌های دو بعدی جهت درک بهتر از ساخت مدل مورد نظر، خواهد بود. استفاده از محیط ایزومتریک و دستورها و امکانات آن در اتوکد یکی از ساده‌ترین روش‌های نمایش مدل سه بعدی به صورت دو بعدی بدون نیاز به علم مدلسازی سه‌بعدی است. این کتاب به زبانی سلیس و روان نگاشته شده است و مناسب کسانی است که حداقل آشنایی اولیه با دستورهای ترسیمی و ویرایشی محیط دو بعدی نرم افزار اتوکد را داشته باشند.

کتاب حاضر در ۵ فصل، نکات ترسیم‌های ایزومتریک، نمونه‌های کارشده، تمرینات کاربردی، سوالات و پاسخنامه، ضمایم (نحوه ورود نقاط از فایل اکسل به نرم افزار اتوکد، استخراج نقاط از اتوکد به اکسل، مقیاس‌دهی به اندازه‌ها در اتوکد، تفاوت میان دستورهای Join و Region، تهیه اسکرین شات از نقشه‌های ترسیم شده در اتوکد، تبدیل عکس به فایل اتوکد، انواع Object Snap های موجود در اتوکد و مفهوم کاربردی آن‌ها، سفارشی‌کردن کلیدهای میانبر در اتوکد، کلیدهای میانبر محیط دو بعدی اتوکد) تهیه شده است.

خواندن کتاب نکات طلایی و کاربردی ترسیمات ایزومتریک در اتوکد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر برای تمامی دانشجویان مهندسی اعم از مکانیک، عمران سازه، معماری، برق و الکترونیک و نقشه کشی صنعتی، مهندسین و طراحان صنعتی و تمامی کسانی که در این زمینه در صنعت مشغول به کار هستند، مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان