دانلود و خرید کتاب راز راندا برن ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

معرفی کتاب راز

خلاصه کتاب راز نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را خلاصه و منتشر کرده است. قانون جذب و رسیدن به آرزوها در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه کتاب راز

چگونه هر چیزی را که در زندگی به دنبال آن هستید، به سوی خودتان جذب کنید؟

آمارها حتی اگر چندان دقیق و درست نباشند، پیامی در دل خود دارند؛ پیامی که از طریق آن می‌شود به وجود حقیقت یا واقعیتی خفته در دل یک جامعه آگاه شد. با این اوصاف وقتی از گوشه و کنار می‌شنویم که فقط یک درصد از جمعیت جهان، ۹۶درصد ثروت از جهان را در اختیار دارند، بهت را در نگاه هر کسی می‌توان دید!

باورِ این آمار کار سختی نیست، زیرا برای پذیرفتن این واقعیت کافی ا‌ست نگاهی به اطراف خود بیندازیم. اختلاف طبقاتی را می‌توان در کوچه‌ و خیابان‌های هر شهری، روی سنگفرشی که تنها زیرانداز تنگدستان است، دید و باور کرد. سهم ۹۶درصدیِ ثروت جهان که در دستان یک درصد از مردم جهان به نسل برتر خود به ارث گذاشته می‌شود، قصهٔ جدیدی نیست. آیا در این قصه تلخِ آمارها، بوی بزرگ‌ترین بی‌عدالتی جهان و یا شاید تزویر و دسیسهٔ قدرتمندان به مشام می‌رسد یا رازی در میان است؟

گفته می‌شود شما همان چیزی هستید که می‌خورید، اما راز بزرگ‌تری نیز وجود دارد؛ رازی که می‌گوید: شما همان چیزی هستید که فکر می‌کنید!

در واقع هر تصوری که شما در مورد خودتان دارید، آینده شما را رقم خواهد زد. ایمان و باور راسخ به چیزی که قرار است تبدیل به آن شویم، گاهی به صورت غیرمنتظره مقدمات و اسبابِ شدن را از جایی نامعلوم بر سر راهمان قرار می‌دهد. افرادی که نامش را معجزه می‌نهند، در طول زندگی خود چندین بار شاهد چنین اتفاقاتی هستند؛ این گروه، همان ۹۹درصد کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند که دلشان به این معجزه‌های گاه و بیگاه خوش است؛ اما یک درصد از مردم جهان گویی با این معجزات صبح خود را آغاز می‌کنند و شب‌هنگام با لالاییِ تحقق رؤیاهایشان به خواب می‌روند؛ بی‌تردید آن‌ها رازی دارند!

در کتاب راز با رازی بزرگ آشنا خواهید شد که حتماً در مورد آن چیزهایی شنیده‌اید. شاید هم چند بار از این قانون استفاده کرده‌اید و گاهی اوقات به نتایجی هم دست یافته باشید؛ اما آگاهی از این قانون و روش درستِ به‌کارگیری آن، فوت و فن‌هایی دارد که بدون دانستن آن، قانون راز کاملاً بی‌استفاده است.

این خلاصه‌کتاب به شما می‌گوید که افکار منفی شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. شما برای خلق یک زندگی رؤیایی نیاز به طی کردن ۳ مرحلهٔ مهم دارید که در این کتاب با این مراحل آشنا خواهید شد؛ بنابراین اگر به این فکر افتاده‌اید که یک تغییر بزرگ و اساسی در زندگی‌ خود ایجاد کنید، کتاب «راز» همان کلید دستیابی شما به رؤیاهایتان است.

خواندن خلاصه کتاب راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه کتاب راز

«در یکی از همان روزهای خسته کننده و دلگیر، خسته از کار سخت و سرشار از حس ناخشنودی با خودم می‌اندیشیدم که حتماً راهی میانبر برای لذت بردن از زندگی وجود دارد. شاید از آمارهای تکان دهنده سهم ثروت جهان به یک درصد افراد روی کره زمین، چیزهایی شنیده بودم یا شاید هم نه!

هرچه بود، به دنبال راهی برای تحمل سختی کمتر و لذت بیشتر از زندگی بودم. من هم دچار تردید شده بودم که چرا برای داشتن یک زندگی آبرومندانه و شاد، باید متحمل چنین رنجی شوم؟ اشتباه نمی‌کردم و واقعاً حق داشتم. همین تردید و اشتیاق برای یافتن رازی که در پی آن بودم، زمینه‌ساز آشنایی‌ام با کتابی به نام «علم ثروتمند شدن» شد. این کتاب در سال ۱۹۱۰ به رشته تحریر در آمده بود و آنچه در این کتابِ قدیمی یافته بودم، همان چیزی بود که در جستجویش خواب نداشتم.

با خواندن آن کتاب، به قانونی رازآلود پی بردم که بر تمام جهان سیطره داشت و بسیاری از افراد از جمله خودم از وجودش بی‌خبر بودیم! وقتی به تحقیقاتم ادامه دادم، دریافتم که شاعران بزرگی از جمله رالف والدو امرسون، ویلیام بلیک و فیلسوفانی چون گوته و افلاطون و همچنین رهبران مذهبی نیز به وجود چنین قانونی در جهان اشاره کرده بودند؛ این قانون چیزی نبود جز قانون جذب!

برای دقایقی به هر آنچه در حال حاضر دارید و هر موقعیتی که هستید، نگاه عمیقی بیندازید. هر چیزی که در حال حاضر دارید همان چیزی است که به آن اعتقاد دارید و با باورتان به سمت خود جذب کرده‌اید. در واقع فرقی نمی‌کند که شما از این قانون مطلع باشید یا خیر؛ چون این قانون کار خود را انجام می‌دهد. به زبان ساده‌تر، هر آنچه شما با کردار و گفتار خود به جهان انتقال داده‌اید، به همان شکل به سمت شما بر خواهد گشت.

قانون جذب اینگونه کار می‌کند و سیستم چندان پیچیده‌ای ندارد:

اگر شما سرشار از احساسات غم، اندوه و سرخوردگی هستید، تردیدی نداشته باشید که تنها باعث رقم خوردن اتفاقاتی خواهید شد که غم و افسردگی را برایتان به دنبال خواهد داشت! خوشبختانه روی دیگر سکه به این تلخی نیست؛ اگر همواره حس شادی و امید را در قلب خود بپرورانید، اتفاقات و شرایط خوب در زندگی شما پدیدار خواهد شد.

نگاهی به شرایط فعلی خود بیندازید. حال به راحتی می‌توانید پی به این موضوع ببرید که میزان دریافت شما از جنبه مثبت قانون جذب به چه اندازه‌ای است.

آن چیزی که ذهن شما را درگیر خود می‌کند، تا حد زیادی کیفیت زندگی شما را تعیین می‌کند. افرادی که فقط به قرض و بدهی فکر می‌کنند، ناخودآگاه باعث خلق شرایطی می‌شوند که به بدهکاری خود دامن می‌زنند؛ زیرا چیزی که باعث بروز اتفاقات در زندگی شما می‌شود تفکری است که در ذهن خود دارید. هر چیزی که در این دنیا می‌بینید دارای سطحی از انرژی است، حتی افکار شما!

انرژی‌هایی که ارتعاشاتی شبیه به هم دارند، یکدیگر را همچون آهن‌ربا جذب می‌کنند؛ پس طبیعی است که افکار مثبت، اتفاقات و پیامدهای خوب را به سمت شما بکشاند و افکار ترس و نگرانی، تنها شرایط سخت را به زندگی‌تان سرازیر کند.

می‌توان گفت قانون جذب در عین حال که می‌تواند خبر خوبی برای همه ما باشد، نوعی تهدید نیز محسوب می‌شود! پس بهتر است از همین حالا قدری محتاطانه‌تر از گذشته، نوع افکار خود را تعیین کنید.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

الگوریتم هایی برای زندگی (خلاصه کتاب)
برایان کریستین
۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید (خلاصه کتاب)
تام راث
آرمانشهری برای واقع گرایان (خلاصه کتاب)
روتخر برخمان
اضطراب در محیط کار (خلاصه کتاب)
چستر التون
اقتصاد روایی (خلاصه کتاب)
رابرت‌ جی.شیلر
ایکیگای (خلاصه کتاب)
هکتور گارسیا
آنارشیسم (خلاصه کتاب)
کالین وارد
در باب اعتماد به نفس (خلاصه کتاب)
آلن دوباتن
اسرار کار (خلاصه کتاب)
لازلو باک
انیشتین (خلاصه کتاب)
والتر آیزاکسون
۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب)
ال ريس
۱۵ راز مدیریت زمان (خلاصه کتاب)
کوین کروس
۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه کتاب)
امی مورین
۱۹۸۴ (خلاصه کتاب)
جورج اورول
اصول تربیت فرزند (خلاصه کتاب)
جولی لیثکات هیمز
اسرار ذهن ثروتمند (خلاصه کتاب)
هارو اکر
ایده عالی مستدام (خلاصه کتاب)
دن هیث
اسلحه میکروب و فولاد (خلاصه کتاب)
جرد دایموند
اول، همه قانون ها را بشکنید! (خلاصه کتاب)
مارکوس باکینگهام
اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب)
کلی شرکی

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۴۵۲۰۴
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

درمورداین که چگونه خودمان باشیم واین ک باورمان چگونه آینده مارورقم میزنه توضیح میده 😊 بسیارکتاب خوبی است

علی ابراهیمی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

بنظرم خیلی خوب میتونه ادمو وارد ذهن کنه و چیز هایی ک ارزوشو داره قشنگ با تمام وجودش از کائنات بخواد . در کل کتاب خوبیه

کاربر ۵۱۸۹۴۶۸
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

خیلی خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۲۱٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان