دانلود و خرید کتاب باب وندی ماس ترجمه خاطره‌ کردکریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باب اثر وندی ماس

کتاب باب

معرفی کتاب باب

کتاب باب نوشتهٔ وندی ماس و ربکا استید و ترجمهٔ خاطره‌ کردکریمی است. انتشارات شهر قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی رمانی معمایی و تخیلی برای کودکان ۷ تا ۱۲ساله است.

درباره کتاب باب

کتاب باب که با تصویرسازی‌های «نیکلاس گَنون» منتشر شده، به موجودات اسرارآمیز همهٔ دنیا تقدیم شده است. این کتاب در واقع رمانی برای کودکان و نوجوانان است که در ۲۰ فصل نوشته شده. عنوان این فصل‌ها به‌صورت یکی‌درمیان «لیوی» و «باب» هستند. در ابتدای این رمان راوی می‌گوید که از اینکه چیزی از خانهٔ مادربزرگ یادش نمی‌آید، حس بدی دارد. اما قصهٔ این رمان چیست؟

۵ سال از آخرین باری که لیوی به خانهٔ مادربزرگش در استرالیا آمده است، می‌گذرد. حالا او برگشته و احساس می‌کند که باید چیز بسیار مهمی را دربارهٔ این خانه به یاد بیاورد. معلوم می‌شود که حق با اوست. باب، موجودی کوتاه‌قد و سبزرنگ ۵ سال منتظر بود تا برگردد. این موجود تمام این مدت را مخفی شده بود تا دوستش به‌سراغ او بیاید و به قولش عمل کند. لیوی به باب قول داده بود که به او کمک خواهد کرد تا به خانه‌اش بازگردد، اما مشکل اینجا است که باب هیچ‌چیز را به‌خاطر نمی‌آورد و هویت اصلی خود را نمی‌داند. لیوی و باب سرنخ‌ها و نشانه‌ها را دنبال می‌کنند تا اینکه بالاخره به محل تولد باب می‌رسند. این ۲ دوست در رمان باب تیم معرکه‌ای را تشکیل می‌دهند و در کنار یکدیگر می‌آموزند که چگونه معماهای بسیاری را حل کنند. وندی ماس (Wendy Mass) و ربکا استید (Rebecca Stead) از بهترین داستان‌نویسان کودک و نوجوان هستند و نام هر کدام از آن‌ها به تنهایی نویدِ خواندن یک کتاب خوب را می‌دهد. این رمان کودکان را با ارزش‌های مهمی مانند عشق، دوستی، وفای‌بهعهد و... آشنا می‌کند.

خواندن کتاب باب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان ۷ تا ۱۲ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۲۰۰
تومان