دانلود و خرید کتاب کتاب کار خشم برای کودکان کریستینا کرس ترجمه مسیب یارمحمدی واصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کتاب کار خشم برای کودکان

کتاب کتاب کار خشم برای کودکان نوشتهٔ کریستینا کرس و ترجمهٔ مسیب یارمحمدی واصل، فرشید علی پور، بیریوان پاک سرنوشت و الهه بداقی است. نشر روزاندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کتاب کار خشم برای کودکان

کتاب کتاب کار خشم برای کودکان حاوی تمرین‌های جذاب و سرگرم‌کنندهٔ رفتاردرمانی دیالکتیکی برای مقابله مؤثر کودکان با هیجان‌ها و سازگاری با دیگران است. این کتاب که در ۴ فصل نوشته شده، ۳۵ فعالیت را در بر گرفته است. این اثر به ما کمک می‌کند تا احساسات خود را شناسایی و سپس مدیریت کنیم. این اثر فرصتی برای کودکان فراهم می‌کند تا علاوه بر داشتن زبانی برای بیان خشمشان، راه‌های گوناگونی هم برای مدیریت خشم بیابند.

خواندن کتاب کتاب کار خشم برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مادرها، پدرها، مربی‌ها و معلم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب کار خشم برای کودکان

«خشم هیجانی طبیعی است، اما پاسخ‌های ما به خشم می‌تواند مشکل‌ساز شود. پرخاشگری یکی از انواع واکنش‌های کودکان به خشم است که مشکلات کودک را چند برابر می‌کند. کودکان در زمانی که پرخاشگری می‌کنند اغلب بدون فکر کردن تصمیم می‌گیرند و این رفتار می‌تواند به خودشان یا دیگران آسیب وارد کند. کودکان پرخاشگر همیشه در محیط خانواده، همسالان و مدرسه با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند و طرد شدن، کمترین هزینه پرخاشگری برای این کودکان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان