دانلود و خرید کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر پول هاکینگ ترجمه احمد حسن آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر اثر پول هاکینگ

کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر

معرفی کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر

کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر نوشتهٔ پول هاکینگ و ترجمهٔ احمد حسن آبادی و خشایار پورنیا و سیدمرتضی افتخاری و حسنا حاجاتی و ویراستهٔ حیدر زرقی و حجت قربان پور است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر

امروزه با پیشرفت اصلاح نژاد، سویه‌هایی از پرندگان به‌وجود آمده است که در اغلب نقاط جهان به‌عنوان منبع اصلی تأمین پروتئین برای جوامع انسانی مطرح هستند و به لحاظ پتانسیل عملکردی زیاد سبب پیشرفت قابل‌توجه صنعت طیور شده‌اند. البته واضح است که امروزه پیشرفت در مسائل بهداشتی، تغذیه و مدیریت شرایط محیطی نیز سهم بسزایی در بهبود عملکرد تولید پرندگان دارد. لذا در کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر در کنار بررسی مسائل مربوط به دانش ژنتیک، به مباحث کاربردی مدیریت پرورش، تغذیه و رفاه پرنده با ذکر مثال‌های حقیقی از پرنده‌های موجود در مزارع تجاری توجه شده است تا برای متخصصان طیور به‌جهت تصمیم‌گیری صحیح در شرایط گوناگون مدیریتی مفید باشد.

خواندن کتاب زیست شناسی و پرورش مرغ مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعۀ این کتاب در درک مناسب ارتباط تغذیه، فیزیولوژی و وقایع بیوشیمیایی بدن پرندگان مؤثر است و خواندن آن به دانشجویان و اساتید رشته‌های علوم دامی و دامپزشکی توصیه می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان