دانلود و خرید کتاب یکپارچه سازی خدمات تحت وب جمعی از کارشناسان و محققان حوزه امنیت فناوری اطلاعات (و ارتباطات صدر)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یکپارچه سازی خدمات تحت وب اثر جمعی از کارشناسان و محققان حوزه امنیت فناوری اطلاعات (و ارتباطات صدر)

کتاب یکپارچه سازی خدمات تحت وب

معرفی کتاب یکپارچه سازی خدمات تحت وب

کتاب الکترونیکی «یکپارچه سازی خدمات تحت وب» اثری از جمعی از کارشناسان و محققان حوزهٔ امنیت فناوری اطلاعات (و ارتباطات صدر) است که در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

درباره کتاب یکپارچه سازی خدمات تحت وب 

پیدایش فناوری وب و پیشرفت‌های آن، فضای جدیدی را برای بشر رقم زد و به واسطهٔ خلق «دنیای مجازی» که در کنار «دنیای واقعی» در جریان است، امروزه مفاهیم جدیدی را با عنوان « زندگی دوم » که بیانگر هویت و چرخهٔ حیات یک فرد در این دنیای مجازی است شکل داده است.

تا وقتی که به اینترنت متصل باشید و پهنای باند کافی داشته باشید می‌توانید اطلاعات و دادهٔ مورد نظرتان را با استفاده از هر دستگاهی مثل موبایل، کامپیوتر کیفی، یا کامپیوترهای متصل به اینترنت ببینید، ویرایش کنید و یا انتقال دهید. یکپارچه‌سازی خدمات، به شما اجازه می‌دهد به تمام برنامه‌های کاربردی و اسناد خود، از هر جایی از دنیا دسترسی پیدا کنید و شما را از گرفتاری‌های استفاده از کامپیوترهای دسکتاپ رهایی می‌بخشد و به شما کمک می کند با دیگران همکاری کنید.

درباره مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

کتاب یکپارچه سازی خدمات تحت وب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند دربارهٔ خدمات تحت وب اطلاعات بیشتری کسب کنند پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان