دانلود و خرید کتاب روزی که خورشید قهر کرد هادی خورشاهیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزی که خورشید قهر کرد اثر هادی خورشاهیان

کتاب روزی که خورشید قهر کرد

معرفی کتاب روزی که خورشید قهر کرد

کتاب روزی که خورشید قهر کرد نوشتهٔ هادی خورشاهیان است و انتشارات کتاب نیستان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روزی که خورشید قهر کرد

انتشارات نیستان جلد چهارم مجموعه خوشمزه‌های اندیشه با عنوان «روزی که خورشید قهر کرد» را با ارائه مفاهیم مرتبط با درس‌های زندگی از جمله مسئولیت فردی برای گروه سنی «ب» منتشر کرده است. گروه سنی «ب» سال‌های آغاز دبستان (اول، دوم و سوم) را شامل می‌شود. دوره ابتدای دبستان، زمانی است که کودک توانایی درک روابط علی و معلولی و مسائل منطقی ساده را دارد، زبان را فراگرفته و خط را می‌شناسد و می‌تواند داستان‌های ساده درباره روابط بین انسان‌ها و مفاهیم تربیتی را درک کند. یکی دیگر از ویژگی‌های کودک این گروه سنی توانایی یادگیری و قدرت حافظه اوست که در نگارش و انتخاب کتاب می‌تواند مورد توجه باشد.

کارشناسان تعلیم و تربیت، این روزها بر فقدان توانایی همکاری و مشارکت بین کودکان تاکید بسیاری دارند. از نظر آنان، بچه‌های امروز به مراتب، بیشتر از همتایان خود در نسل­‌های قبل به دنبال موفقیت شخصی هستند و درک چندانی از کار گروهی ندارند. مجموعه­ اندیشه­‌های خوشمزه به این مسئله نظر دارد که با استفاده از ابزار هنر و داستان­‌گویی به بچه­ ها کمک کند. 

خواندن کتاب روزی که خورشید قهر کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چهارمین جلد از مجموعه اندیشه های خوشمزه با عنوان روزی که خورشید قهر کرد به قلم هادی خورشاهیان و تصویرگری منان عشینی برای رده سنی ۷ تا ۹ سال نوشته شده است.

بخشی از کتاب روزی که خورشید قهر کرد

«شاعران فقط برای ماه شعر می‌گفتند، عکاسان فقط از ماه عکس می‌گرفتند. بچه‌ها فقط به ماه نگاه می‌کردند؛ همه این چیزها باعث شد خورشید از دست آدم‌ها ناراحت شود و یک تکه ابر بزرگ و سفید را بکشد جلوی صورتش تا مردم او را نبینند، چون ابر بزرگ سفید بود، زمین خیلی تاریک نشد ولی کم کم هوا سرد شد و برف روی قله‌ها آب نشد و آب‌ها بخار نشد و دوباره برف و باران نیامد... یک روز یکی از بچه‌های جهان به اسم میکاییل که زیاد کتاب می‌خواند گفت: من یک راه خوب پیدا کرده‌ام، همه از او پرسیدند: چه راهی؟...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان